wat als je alleen bent met de kerst?

  • Gratis Dating !

    Ben je ook op zoek naar een serieuze relatie, vriendschap of date maak dan nu volledig gratis contact met de leukste singles van Nederland. Op deze site maak je gegarandeerd snel contact met serieuze mensen zonder kosten dus geen SMS contact of duur lidmaatschap gewoon volledig gratis onbeperkt contact opnemen zonder addertjes.Je kunt ons en vele tienduizenden singles hier vinden,kom snel eens langs en doe volledig gratis mee ! http://www.datingaxa.nl

  • dick

    Met handen in het haar? Handen uit zak halen.

    Tijd voor een grote beurt!

  • benjamin

    wanhopig Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo

    >

    > ik zit een beetje met mijn handen in mijn haar.

    > door omstandigheden ben ik dit jaar voor het eerst

    > alleen met kerst. ik heb echt niemand naar wie ik

    > toe kan gaan. heeft iemand tips voor mij, want na

    > een eenzame sinterklaas zie ik een eenzame kerst

    > echt niet zitten. (eenmalig vrijwilligerswerk

    > bijvoorbeeld)

    >

    > echt alles is welkom

    kunnen we elkaar even zien deze week , we kunnen er samen het beste van maken , groetjes Benjamin

  • frank

    hoi hoi Patricia ik las je verhaal en weet niet waar je woont, maar je bent van harte welkom ook al ken ik je niet Laat me maar horen warme groet Frank(woonachtig nabij doetinchem)

  • Luc

    ik zoek een vrouw die zich ook indezelfde situatie zit als ik : alleen zijn met kerstmis,wie kan me helpen om dit verdriet niette hoeven mee maken……Luc,niet te lang wachten met antwoorden,eerstnog n leuke chat of mail om elkaar beter te leren kennen……….Luc xx mn gsmnr 0472089480

  • Marianne

    Hoi,

    Wij zijn 2 vriendinnen enwillen graag een huiskamerdiner organiseren op 1ste kerstdag (2012) voor mensen die alleen zijn en naar niemand toekunnen.

    Wij willen dit graag doen omdat wij het gezellig vinden om met veel mensen kerst te vieren en er te kunnen zijn voor mensen die het minder makkelijk hebben dan wij.

    Er passen 15 mensen aan onze tafel en we hopen op een gemengd publiek en een beregezellige avond. Iedereen is welkom!!!

    Mocht je interesse hebben dan kun je een mailtje sturen naar m_groenhart@hotmail.com.

    Groetjes Krista en Marianne

  • Ruud

    Ik zit in hetzelfde schuitje dit jaar (weer). Voor mij ziet deze kerst er weer eenzaam uit. Ik heb 4 jaar gelden een zwaar ongeluk gehad en ben gedwongen verhuist naar het andere kant van het land na 22 jaar in een grote stad gewoont te hebben. Ik ben toen samen verhuist, maar mijn toenmalige partner heeft mij op alle fronten na de verhuizing laten vallen. Ik heb Familie en ik heb wel vrienden maar alles heeft het druk of heeft al andere afspraken staan. 1 zus verzon zelfs voor me dat ik na 21.00 uur op 2e kerstdag wel even langs kon komen terwijl ze 45 Min. van me vandaan woont. Uiteraard heb ik daar geen zin in. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dit aan kan pakken. Mensenschuw ben ik niet, integendeel, maar ben meer teleurgesteld in de poppenkast om me heen. Ik woon nu al een kleine 2 jaar alleen en die tijd had ik echt nodig om mijzelf weer een beetje op de rit te krijgen. Misschien iemand hier, die net zoals ik, de kerst alleen moet doorstaan en daar geen zin in heeft en eigenlijk een leuke kerst wil hebben, net zoals ik. Laat gerust wat van je horen via mail. Ik ben woonachtig in Gelderland en kan me verplaatsen.

  • kerst

    Wees niet zo bang voor Kerst. Het zijn maar twee dagen,

    Dat is niet meer dan achtenveertig uur.

    En uren, het ene vlug, het ander trager,

    Uren vervliegen op den duur.

    Raak niet verloren in herinneringen,

    Wees toch een beetje wijzer deze keer.

    Zing maar van ‘Stille Nacht’ als je kunt zingen,

    Want stil zal het zijn, die nachten. Zeer.

    Zing in jezelf: ‘De witte vlokken zweven

    ‘terwijl de regen langs de pannen ruist.

    Het kind is niet in Betlehem gebleven:

    Het is naar Golgotha verhuisd.

    Gedenk de dieren op de schalen en de borden,

    Die zitten meer dan jij in de puree.

    Eten is beter dan gegeten worden,

    Ook in de glans van Lucas 2.

    Zeg ‘nee’ als mensen je te eten vragen,

    Want in een andermans gelukkige gezin

    Daar is de kerstboom enkel te verdragen

    met een uitslaande brand erin.

    Wees niet zo bang voor Kerst. Het zijn maar twee dagen.

    Willem Wilmink

  • Wijnie

    hallo

    dus je bent met kerst alleen, nee dat ben je niet ik woon ook alleen.

    Maar ik ben niet alleen er zijn mensen om mij heen.

    Maar toch met kerst is het wel stil hier, daarom wil ik je uitnodigen om bij mij te eten en een borreltje te drinken.

    Ik woon in groningen (provincie) .

    Ben 54 jaar oud maar zit midden in het leven.

  • eddie

    hoi wanhopig. ik ben ook allen met de kerst. probeer er iets van te maken. dat probeer ik ook. en als je een leuk kaartje van me wil zeg het maar.

    groetjes eddie. of ga eens een dagje naar de bazaar in beverwijk. doe ik denk ik ook