wat als je alleen bent met de kerst?

  • Robin

    Leuke gedachtengang maar moeten de mensen wel willen ik denk dat ik wat ga lopen op het strand wat ga nadenken en de dagen over me heen laat komen.

    Ik zal wel blij zijn als ze voorbij zijn.

  • DOVANI

    Geeft niks. Mensen uitsluiten is ook een kerstgedachte.

    Maar zoals schwarzenegger ooit zei ‘ i’ll be back ' !!!

    daar houen we 'm dan maar aan.

  • wanhopig

    nou robin, misschien komen we elkaar wel tegen op het strand.

    Ik heb alle speelgoed van mijn kinderen maar weg gehaald uit de woonkamer. het blijft toch moeilijk om je voor te stellen dat er nog geen jaar geleden hier nog de voetstapjes en het gelach van ze te horen was.

    Hoe dan ook;

    ik wens iedereen, of ze nu wel of geen kerstfeest vieren, alleen of met familie en/of vrienden veel sterkte en geluk toe

  • Debby

    Hoi Wanhopig,

    Ik wil je heel veel sterkte wensen met deze twee dagen……..

    En je hoef er natuurlijk geen antwoord op te geven, maar hoe komt het dat je geen kindervoetjes meer hoort?

    Als ik dit alles eerder had geweten, dan had ik misschien iets aan deze situatie kunnen veranderen.

    Ik brand een extra kaarsje voor je, en ik hoop dat je toch nog op een goede manier deze dagen door komt.

    En wie weet kom je Robin tegen op het strand

    Groetjes Debby

  • Robin

    Het strand om uit te waaien, je hoofd leeg te laten waaien……..heerlijk….

    Maar helaas alleen…..vertel me welk strand wanhopig dan zijn we niet alleen…….op elk strand waait het……..

  • wanhopig

    als het openbaar vervoer hier vandaan rijd dan ga ik naar scheveningen. rijd dat niet dan ga ik op de fiets naar het amsterdamse bos. wel een flink stuk rijden, maar dat is misschien wel goed.

    ik hoop dat het oplucht, maar het feit blijft wel; eenmaal thuis ben je weer alleen….

  • Robin

    Wanhopig…….. ik ben het nog steeds dat is nog niet veranderd aleen met kerst

    voelt extra alleen.

    Het strand is heerlijk………met je kop in de wind en je haren wapperend langs je gezicht.

    Noem mij de plaats en de tijd en ik zal er lopen.

  • diana

    hallo mensen

    nou ik heb met kerst mijn huisje wel vol maar toch voel ik me alleen.want voor mijn is kerst geen fijne tijd een jaar geleden is een hele lieve zwager overleden op 3 dec en zo zijn er nog meer mensen die ik rond kerst het hardste mis.en die er helaas niet meer zijn.en zo denk ik aan de mensen die alleen zijn met kerst en dat vindt ik heel zielig.en dat gevoel kan ik gewoon niet van me afzetten. elke dag raast me dat door me hoofd.ik zal dan ook blij zijn dat het achter de rug is.

    en verder wens ik alle mensen een helefijne kerst toe en een gezond 2009

  • frank

    Hallo,

    Nou ik ga jullie vertellen dat ik dit jaar ook alleen ben voor het eerst

    Maar ik ga er wel wat van maken.

    Ik ben net een half jaar weg bij mijn ex en ik heb het gevoel gekregen dat ik nu pas ga leven.

    Gelukkig heb ik het geluk dat ik mijn kinderen op tweede kerstdag bij mij heb.

    Ik wens Robin en zeker Wanhopig toch een hele goeie kerst en wanhopig gooi je koppie in de wind meissie desnoods toch fff met Robin uitwaaien.

    Ik denk aan je deze tijd.

    Groeten en een kerstkus van mij.

    Frank

  • Robin

    Ik heb niets meer van je vernomen wanhopig dus neem ik aan dat je toch nog mensen gevonden hebt.

    Daar ben ik blij om, met kerst hoor je niet alleen te zijn.

    Fijne kerst.