Op zoek naar ECHTE Kerst-markt.

• anita

ikben vorig jaar in dusseldorf geweest en ik vond het supergezellig…echt een aanrader dus…

• Ger@rd

Ja ik ook, en dan vraag ik me echt af wat ik dan niet heb gezien en jij wel??????????????????????????????????????????????????????

• ina

Ik ben het helemaal met Ger@rd eens. Wij zijn vorig jaar ook in Dusseldorf geweest, maar vonden het niet zo gezellig. De sfeer is niet zoals die van Keulen.

Maar smaken verschillen nietwaar?

Fijn weekend, Ina

• L. van der Meij

Aachen…maar dan wel in het oude gedeelte rond de kerk! Heeeel gezellig!!

• pejola

In Haarlem is er een hele gezellige op de Grote Markt, veel mensen met eigen gemaakte decoraties en vaak ook live muziek en kraampjes met warme choco ed, er gezellig!!!

• Ina van Dijk

Lieve iedereen!

Echt geweldig bedankt voor al jullie reakties!!!

Vroege Kerst-groet van Ina!

• anita

hoef je niet zo agressief te reageren hoor!! smaken verschillen nu eenmaal en ik vond het wel leuk daar..en heel erg gezellig heb me uitstekend vermaakt daar!

• Anja

Ina, in Dortmund is ook een grote en gezellige kerstmarkt, wij zijn er al een paar keer geweest, er wordt ook op verschillende plaatsen rond de kerstkraampjes door diverse koren liederen gezongen. Echt de moeite waard om daar een keer naar toe te gaan.

Groetjes Anja

• Ina van Dijk

Klinkt erg goed,Anja, bedankt voor je Dortmund tip. Ik ga het met mijn zusje overleggen,al is het wel een rot-eind rijden! Wij wonen in Groningen!!!

Bedankt nogmaals!!!!!!

Ina.