Het is weer kerst en ik kots daarvan.

• zeeeend

Kerstmis zuigt bowlingballen door tuinslangen. Twee dagen geen hond te bekennen op straat, twee dagen nergens een @!#$ te doen, twee dagen geen winkels open, twee dagen saaiheid troef dus.

Ondergetekende heeft zich vandaag de hele middag het pestpokkepleuris lopen sjouwen met kansloos vreetwerk, bier, bier, bier en sigaretten. Het ergste dat mij kan overkomen is gedurende één van de twee kerstdagen zonder dranque en peuken komen te zitten, en om dus te voorkomen dat een willekeurige voorbijganger op tweede kerstdag de rest van z'n fijne feestdagen minus twee voortanden moet doen omdat deze per toeval iemand tegen het lijf liep die verdwaasd ‘cold turkey’ over straat slenterde, moest ondergetekende zich vandaag dus maar bewapenen tegen het überzuigende feest der commercie en saamhorigheidstranentrekkerij.

Enfin, ik zal de aankomende twee dagen gelukkig maar amper nuchter meemaken, en ik wens u allen geen fijne feestdagen maar wel veel dranque, drugs, extreme sex en andere dingen die geen daglicht nodig hebben waar triviant spelende boerenkoolgezinnetjes in knusse ikea huisjes 's nachts bibberend onder de dekens van wakker liggen.

Biertje?

• Ger@rd

Ja M.

Ik weet toch niet wat je allemaal heb door moeten maken. Het maakt me eigenlijk ook helemaal niets uit. Maar goed, ik werk in de psychiatrie en ik weet best wat depressies zijn. Maar ik kan me er wel aan ergeren als mensen maar lopen te klagen dat ze er last van hebben, val anderen daar niet mee lastig en ook niet met die stomme posts op dit prikbord. VROLIJK KERSTFEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!