Het is weer kerst en ik kots daarvan.

• Let it end

Gezellig? met met de familie vreten to je erbij neervalt.

Zuipen tot je kerstkip er weer uit komt. Kun je er

dubbel van genieten zullen we maar zeggen, hetzij met

een enigszins zuur/ bittere bijsmaak… Wat heb ik mijn

familie te melden op kerst? Nix meer als op 17

maart? Waarom zou ik per se een kerstkip op kerst

vreten? Als ik nou in juni zin heb aan zo'n stuk

gevogelte, wie gaat mij tegenhouden? Hetzelfde als

oud & nieuw. Oliebollen kan ik toch in mei vreten?

Wat is het toch met kerstkaarten/ -groeten, beste

wensen voor het nieuwe jaar en ga zo maar door?

Stelletje vuile huichelaars,hypocrieten dooddonderen

op je verjaardag kan je.

Elk jaar is weer een nieuwe, en als iets ieder jaar weer

iets nieuws is, is dat niet gewoon een constante

herhaling van hetzelfde? Nix bijzonders dus in mijn opinie. Uiteindelijk is het begrip “tijd” ook maar een

verzonnen mensending. Geef er maar een naam aan,

deel het in. Dat is wel zo makkelijk. De eendjes in de

vijver geven er toch ook geen rochel om dat het weer

1 jan. is? Waarom menschen dan wel? uiteindelijk ga je toch dood. Wat ga je dan zeggen, ik heb 41 x oud en

nieuw gevierd. Nou, iets om trots op te wezen. Heb je

verder noch wat gedaan in je leventje, naast

bezighouden met commercieel opgedrongen

misselijkmakende feestjes? Heb je uberhaupt wel

geleefd? Spijt dat je dat ene meisje niet geneukt hebt

toen je 16 was, jammer dat ik die en die uit het oog

verloren heb, @!#$ dat ik die en die keuze heb gemaakt

toen ik jong en onnozel was. Nooit echt geleefd, maar

toch leuk weten te verbloemen toen het decem

ber “feest”maand was. Jaar in, jaar uit.

Hum, ik draaf door… ik hou niet van kerst. Het is iets

voor zwakzinnigen. Aan de andere kant van de wereld sterven ze van de honger/ hebben ze geen nagel om

aan d'r kont te krabben, worden complete volken

uitgemoord, al dan niet voor de laatste proteine rijke

rups, en hier is het “vrede op aarde” Vreet m'n reet

toch leeg. Misschien kun je je indenken dat het een warme amandelspijsstol is

• Ger@rd

Fijne kerstdagen en ik hoop dat je snel hulp zult vinden in deze voor jou moeilijke tijden. Voor ik het vergeet, ook nog een gezond en voorspoedig 2004.

Met hele vriendelijke groeten,

Gerard

• Moonlampje

ik hoop dat ie snel hulp vind voor zijn ALGEHELE psychische toestand… sjies wat een ******** (vul zelf maar wat in) zeg! er zijn veel ergere dingen op de wereld….

moonlampje

• Monique van Veronica en Lucas

Whahahaha kom ff niet meer bij. Weet je wat? Zodra jij GOED Nederlandse zinnen leert schrijven, met je 41 jaar (goh wat volwassen toch!), dan zal ik het nog eens lezen. Nu is het de moeite niet waard.

Ik zal met liefde mijn kerstkipje op eten, we gaan liedjes zingen bij de kerstboom, we gaan lekker zuipen, we gaan balen, dat we niet die ene jongen of meisje geneukt hebben, toen we nog 16 waren en misschien kotsen we ‘s nachts lekker alles weer uit. He, ja daar heb ik nou zo’n zin in gekregen. Bedankt voor je kerstige praatje, ik heb er spontaan nóg meer zin in hoor!! :D:D:D

Gr Monique (kerstdebiel)

• Jan Maat

Als ik jou stukje lees, en af ga op de schrijffouten en de term “ het ene meisje niet geneukt ” dan ben jij volgens mij een mislukte geïntegreerde buitenlander ".

• M.

Ik kan me er wel in vinden, Let it End…. Je zegt het alleen wel heel erg recht voor zijn raap. Maar ik ben dit jaar ook heel anders gaan denken over Kerst. INEENS moet je met zijn allen leuk en vrolijk doen omdat het Kerst is…. Want het is Kerst, vrede op aarde. BULLSHIT

Al die mensen die dat dan wensen…. Vrede op aarde, dream on, net alsof dat ooit zal komen. Zo standaard. Die twee dagen in het jaar moet je ineens aardig doen tegen iedereen, en je trots opzij gaan schuiven, want het is Kerst. En dan die verplichtingen…. Ik heb helemaal geen band met mijn familie, wel met mijn ouders en zus enzo, maar met de rest niet. Maar hé, het is Kerst, dus we moeten dan ineens met zijn allen bij elkaar gaan zitten. En niemand heeft dan een woord te zeggen… En dan al dat eten, met Kerst moet je ineens lux gaan eten, want ja, dat hoort erbij….. En dan zit je thuis, met je dunne kleren aan, veel te koud, maar ja, het is Kerst, dus moet je ook nog eens extra aandacht aan je kleding besteden. Nou, ik zal jullie vertellen wat ik het liefst doe met Kerst, of door de dagen heen slapen, en me alleen terugtrekken. En niet met één of ander vrolijk masker op bij familie gaan zitten. Of ik vertrek naar een heel warm land, waar ik lekker de hele dag in de zee kan zwemmen, en cocktails kan drinken.

Ik vind het ook allemaal hypocriet hoor……… Zo nep, ik kan daar niet aan meedoen. Ik heb 4 klote jaren achter de rug, en ik heb last van depressies, en dan zou ik nu ineens een knop om moeten zetten omdat het Kerst is. No way…. Ik ben wie ik ben, ik voel wat ik voel, ik wil doen wat ik wil doen, en daar veranderd Kerst geen ene moer aan.

M.

• ellen en de birmanen

je MOET NIET gezellig doen. dat staat nergens. ieder geeft de kerstdagen zijn eigen invulling.

maar iedereen prettige kerstdagen.

ellen

• nic

mening is mening toch

• Ger@rd

Volgens mij heb je nog last van die depressies. Ik zou nog snel een potje met antidepressivum achterover mikken voor het te laat is. Staan er trouwens geen hoge flatgebouwen in de buurt??? (hint hint). Prettige kerstdagen allemaal. Vul ze in zoals je zelf wilt. Don't worry be happy !!!!

ps,

Als jullie zo'n hekel hebben aan kerstmis, wat doe je dan op dit prikbord? www.ikbeneeneikelenloopdeheledagopanderentezeiken.startpagina.nl misschien een kleine tip.

• M.

Oh jee, Gerard, je weet echt niet wat je zegt. Ik heb inderdaad last van depressies. En die flatgebouwen en treinen beginnen er steeds aantrekkelijker uit te zien. En dit is een Kerstmis pagina, dus of je er nou een hekel aan hebt of niet, dat doet er niet toe. Staan hier regels dat je hier alleen mag komen als je Kerst leuk vind??? Jij bent duidelijk iemand zonder levenservaring, en iemand met weinig tact. Want je weet echt niet wat je zegt. Don't Worry be happy? Kom je uit het stenen tijdperk ofzo? Als je weet wat ik heb door moeten maken dan gaat die zin helaas niet op. Was het maar zo makkelijk…..