Tralalaalaaa weer gekerstshopped.

• Monique van Veronica en Lucas

Heel uitgebreid! Dank je wel!

gr Monique

Ik zie nu, op de site van Overvecht, dat er heel veel tuincentra van hen zijn. Dus ook in Lisse. Het wordt nu dan eindelijk duidelijk (kwartje valt laat ja..eh 10 eurocentmuntje moet ik zeggen..). Ik ga zo eens ff met mijn vader bellen, die buschauffeur is, of er nog meerdere handige ideetjes zijn, om er makkelijk te komen.

Ik print het verhaaltje van Gerard ff uit, weet ik zeker, dat we aan komen! Nog meer mensen die morgen van plan zijn er heen te gaan?

gr Monique

• kaya

Tuincentrum overvecht in Utrecht is altijd erg mooi,ook dit jaar weer hebben wij er al een aantal keren ons hart opgehaald en ook die in Montfoort……..(zucht) maar nog mooier vond ik tuincentrum kusters (europatuin geloof ik) aan de dijk tussen Deventer en Twello, ja ligt een beetje de andere kant op maar wij struinen veel kerstmarkten af!

We moeten ook nog een keertje naar Denekamp,daar is een onwijs groot tuincentrum,Oosterik heet het geloof ik………..echt absoluut de moeite waard voor de kerstmarktliefhebber!!HEH……..ik heb er zin in!! :)

Helaas pindakaas ben er dus niet geweest. Omstandigheden (ziek familielid waar ik heen moest), nou ja andere x dan maar. Nu het tijdperk van die andere oude man aangebroken is, moet ik maar daar maar weer ff mee bezig houden… (hoewel i kdus wel naar de Winterfair van Margriet nog ga) Veronica die heeft al kerstknutsels gemaakt voor de juf, die mocht ze van mij nog niet geven, anders denkt juf helemaal dat ik gek ben hahahaha. ;-)

gr Monique