Tralalaalaaa weer gekerstshopped.

• Monique van Veronica en Lucas

Yep, kon het weer niet laten. SCHANDALIG :D. Ik moest gewoon ff, na alle nare gebeurtenissen, weer naar mijn kerstwinkel. Eerst 2 gewone planten gekocht (anders schaam ik me dood hahaha) en toen riep mijn dochter, vanuit de winkelkar:“Zo nu naar de kerstafdeling mam!”, hahaha, tja daar moet je toch wel gehoor aan geven ;-). Weer lekker leuke poppetjes gekocht, voor mijn kerstdorppie en natuurlijk voor het boompje, wat op het “pleintje” moet komen te staan. Van het dorpje dus. Had nog meer gekocht, maar kom er ff niet meer op… vergeetachtig iemand ben ik. Was iig errug leuk weer.

gr Monique

• Moonlampje

hmzzzz ja ik had dit jaar eigenlijk ff naar overvecht in lisse gewild, maar het zit er niet in… dan volgend jaar maar, gaan we ook weer kerstsjoppen (voor het eerst voor een eigen huisje als alles meezit:D)

Eigen huisje? Jij woont bij je ouders ofzo? Ben niet nieuwsgierig hoor :D.

Overvecht hoor ik zoooooooooveel over, lijkt me erg leuk, moet ik toch ook eens heen gaan dus. Vanuit Amersfoort is dat wel te doen denk ik, met de trein en dan een bus? Enig idee welke bus? Kan ik wel op een vrijdag doen, met de kinderen.

Ha leuk, weer kerstshoppen. Je hebt het er nu te druk voor denk ik? Jammer, weet je wat, ga ik wel een keertje extra, voor jou ….;-).

gr Monique

• Moonlampje

hahaha dat vind ik heeeeeeeeeeel lief van je:D ik zal niet weten hoe je er met het openbaar vervoer kunt komen maar de kerstmaarkt daar is zeker een bezoekje waard. zullen de kids ook leuk vinden als je ze een dag op sleeptouw neemt.

ik woon inderdaad nog thuis en vind het met ruim 24 jaartjes wel tijd dat ik op mezelf ga hihi.

liefs,

Moonlampje

Hahaha mooi zo, ga ik in plaats van jou. Tja…kerstshoppen is wat minder leuk, als je het toch niet in je eigen huis kunt zetten. Vind het héél knap hoor, dat je nog met 24 jaar thuis kunt wonen hihi, zou mij niet gelukt zijn denk ik. Ik zou toen lekker in mijn uppie gaan wonen (onderhuur..ahum), op mijn 19e, maar helaas, die man zegde net zijn huur op! Aaaah heb ik toen gebaald zeg. Tot ik dus mijn man weer tegen kwam. Het was net 2 jaar “uit” tussen ons en we vonden elkaar wel weer grappig zeg maar. Toen ging het nog snel en woonde ik op mijn (ff denken) 21e samen! Intussen ben ik dan 28, 6 jaar getrouwd (wow, pfffffffffffffff), al weer 9 jaar samen (voor die 2 jaar hadden we ook weer 2 jaar verkering). Klinkt dat toch lang. Maare…mocht ik het over doen, zou ik toch echt eerst lekker een jaar of 2 in mijn uppie wonen hoor, heerlijk alleen hahaha. Nou ja, de kinderen zou ik niet over doen, die horen bij mij :D.

gr Monique

• kerstman

met de trein naar leiden en daar de bus pakken naar lissen.

en inderdaad overdevecht is dat je ogen uit kijkt , zo mooi dat je de tijd vergeet .

en voor kinderen is er ook genoeg te doen .

ik zelf ga er een paar keer heen per jaar.

het is zelf op zondag open .

groetjes de KERSTMAN

Als Kerstman, moet je daar natuurlijk wel geweest zijn ja ;-). Maar ik moet dan toch gewoon de trein naar Utrecht nemen en van daar uit, naar Overvecht? Het is toch ook Utrecht Overvecht? Offe..zeg ik nu iets héél aparts?

gr Monique

• Ger@rd

Tuincentrum overvecht ligt in Overvecht dus je zegt niets verkeerds.

Als je de trein/bus naar Utrecht centraal neemt kun vanaf daar het beste de stadsbus pakken. Neem dan lijn 7 (helemaal aa het eind van het station) en stap uit op de pekingdreef. Vanaf hier is het een stukje lopen naar de gageldijk (daar zit het tuincentrum).

Groeten,

Ger@rd

Ger@rd dank je wel!

Misschien ga ik as zaterdag wel, met mijn dochter. Die nu dus een kerstfilm aan het kijken is ;-). Trouwens, Sinterklaas zit ook wel in haar hoofd hoor, ze zet namelijk stug iedere avond al haar schoen……. :D.

Tot hoe laat is dat centrum open op zaterdag? Ik neem als ik tegen de chauffeur zeg, dat ik bij dat tuincentrum moet zijn, dat hij wel aangeeft wanneer ik er uit moet? Pekingdreef is dus halte naam?

gr Monique

• Ger@rd

Hoi Monique,

Pekingdreef is de haltenaam. Maar de chauffeur weet het misschien wel beter te vertellen (als je een aardige hebt terminste). De openingstijden staan hieronder:

Vaste openingstijden

Onderstaande openingstijden gelden voor al onze tuincentra:

Maandag

10.00 - 18.00 uur

Dinsdag & woensdag

9.00 - 18.00 uur

Donderdag & vrijdag

9.00 - 21.00 uur

Zaterdag

9.00 - 17.00 uur

Iedere donderdag en vrijdag koopavond tot 21.00 uur!

Groeten,

Gerard