Uit eten met de de kindervriendelijk

• Monique van Veronica en Lucas

Lang……. heel lang …. we hopen dat ze er nog uit komt zelfs…. Eigenlijk zijn we bang, dat ze van plan is, iets afschuwelijks te gaan doen….

Jaaaaaa mijn kindjes worden opgevoed ;-) hahahaha. Ik probéér het wel tenminste! Bij de Mac gaat dat wel heel goed hoor, worden ze door een Happy Meal opgeslokt :D. Eigenlijk komen we daar niet vaak, omdat Veronica liever naar (hahah echt waar) de Hema gaat. Daar hebben ze kinder doosjes, nu met Jip en Janneke spullen en aangezien ze gek van boekjes is, vindt ze dat leuker. “Mama, gaan we naar de Hema??”, hahaha, terwijl de Mac er bijna naast zit hahaha. Lucas vindt alles best, zolang het maar eetbaar is ;-).

gr Monique

• Jose

Neem eens een kijkje op www.kerstarrangementen.nl. Er staan in diverse provincies (ook Utrecht) bijvoorbeeld presentaties van Stayokay met ook leuke attracties voor kinderen.

Groeten en veel plezier !

Jose

• Moonlampje

haha ja ik ken dat ook. mijn moeder wil hier altijd graag naar de hema en ik naar de mac. mac zit hier boven de hema. dus ik los het altijd zo op: eten bij de hema en dan daarna een milkshake van demac, hoewel die kwaliteit ook erg achteruit gaat hoor. vaak heb je gewoon een beker melk in je handen.

liefs,

Moonlampje