Hoi,
Ja hoor gaat prima op zich. Ik had al verteld van schoonma die in het zh ligt..nou die ligt er voorlopig nog wel. Hier in de straat gelukkig, dus we zijn dr telkens zo, aangezien ze maar een uur per avond bezoek mag hebben (paaz afdeling).
Maar verder, gaat het goed hoor .
De echte kindvriendelijke restaurants, tja…daar ga je natuurlijk niet heen, als je geen kinderen hebt! Zelf heb ik het nog niet echt gedaan, omdat ik mijn kinderen daar te klein voor vind. Je moet toch opletten namelijk, kindvriendelijk of niet. Hoewel, in Zandvoort bij CenterParcs ging het heel goed. Buffet restaurant, met speelruimte. Nu zaten daar wel mensen zonder kinderen natuurlijk en die keken ook wel eens geïrriteerd als mijn dochter of zoon weer naar onze tafel terug stormden, om iets te laten zien, maar ja…dan ben ik toch echt van mening, dat ze dan in het andere gedeelte moeten zitten, waar ze ver van die ruimte af zijn. Er zijn ook zeker restaurants, waar ik vroeger wel kwam en daar voorlopig een paar jaartjes niet meer zal komen hahaha. Doe het ze niet aan ;-), maar daar staat dan wel tegenover, dat mensen die geen kinderen hebben, ook niet moeten zeuren in een zn kindvriendelijk restaurant, over de herrie en kabaal die kinderen daar maken. Daar bedoel ik jou niet mee hoor, weet natuurlijk helemaal niet of jij dan zeurt hahaha, waarschijnlijk niet, want jij gaat daar niet heen . Slim:D.
Ik zal die kindertjes eens ff aankleden hier, zijn langzaam vandaag, studiedag van school, dus uitslaapdag….
gr Monique