Kerstmarkt

• Monique van Veronica en Lucas

Hahahaha nee Lin. Ik heb er een naam voor: Kerstofiel. Ik ben dus kerstofiel hahaha. Heb zelfs pas een Kerstofielencluppie opgericht. Wil je het adres misschien? Mag hoor, tis heeeeeel gezellig. Er wordt alleen maar over kerst gesproken en plaatjes geplakt hahaha.

gr Monique

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=72&i=1053&t=1053 , zie deze topic, staat het adres ook tussen.

gr Monique

• Ina van Dijk

Klinkt erg leuk,de kerstmarkt in Aken! Ik kom uit Groningen en dus moet het echt wel de moeite waard zijn! Maar goed, Valkenburg of Aken,maakt niet uit!

3 jaar terug gingen we even 1 dag heen en weer: Kerstshoppen in Parijs,was ook Geweldig!!! Maar dat was een busreisje.

Ik houd het in het achterhoofd,want dit klinkt wel erg leuk!

Ik vind het prima…. ik zit al helemaal met mijn hoofd bij de Kerst! Wij hebben zelfs het Kerstdiner bij een restaurant al besproken! Wij gaan met 8 volwassenen en 4 kids naar Het strand van Noordholland, en als we zijn Uit-gelopen, ge-vliegerd en ge-ravot, gaan we eten in Veerhuis Lands End in Den Helder,daarna terug richting huis,en nog ergens “aan” voor koffie met gebak en lekker op tijd s' avonds weer thuis.

Laat de Kerst maar komen,hoor!

Groetjes,van Ina.

Ina, dat klinkt heel gezellig! Ik zit nog steeds te denken, hoe of wat we gaan doen…. Zucht…kom dr niet uit, vind zoveel leuk!!

gr Monique

• Lin 22wkn

Ina,

pff groningen is wel ver. Maar als je voor Valkenburg zo'n end over hebt mag je Aken zeker niet overslaan. Tis net 15 minuutjes rijden van valkenburg en veel mooier.

Kzag net dat de kerstmarkt van Aken al 21 november begint!!!

Veel plezier ;)

groetjes Lin

• carla

in essen duitsland een hele grote en heel gezellig echt een aanrader

moet je echt heen gaan groetjes carlaIna schreef:

>

> Ik kom hier af en toe op dit forum en vind het super

> gezellig,alleen.. wel steeds dezelfde mensen!!! Maar…

> jullie hebben ongetwijfeld een antwoord voor mijn vraag:

> Wie weet waar de leuke Kerstmarkten zijn??

> Mijn zusje en ik willen graag weer naar een Kerstmarkt en

> waren al eens in Bremen, Antwerpen,Parijs,Giethoorn en

> Valkenburg. Wie kan me uit eigen ervaring vertellen waar het

> echt gezellig is??? Natuurlijk het liefst een echte grote

> kerstmarkt op een plein of zo,waar je lekker kunt rondsjouwen!

> Alvast: Bedankt!!

>

>

>

> Ina

• Cynthia

In Deventer is elk jaar een mooie kerstmarkt. In een straat wordt de ‘Dikkens’ tijd helemaal nagebootst, inclusief figuranten. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar van wat ik gehoord heb, moet dat echt de moeite waard zijn.

Dit festijn duurt overigens 2 dagen.

Groetjes Cynthia

• Ger@rd

Ina schreef:

>

> Ik kom hier af en toe op dit forum en vind het super

> gezellig,alleen.. wel steeds dezelfde mensen!!!

Ikke ben nieuwe :D