Kerstmarkt

• Ina

Ik kom hier af en toe op dit forum en vind het super gezellig,alleen.. wel steeds dezelfde mensen!!! Maar… jullie hebben ongetwijfeld een antwoord voor mijn vraag:

Wie weet waar de leuke Kerstmarkten zijn??

Mijn zusje en ik willen graag weer naar een Kerstmarkt en waren al eens in Bremen, Antwerpen,Parijs,Giethoorn en Valkenburg. Wie kan me uit eigen ervaring vertellen waar het echt gezellig is??? Natuurlijk het liefst een echte grote kerstmarkt op een plein of zo,waar je lekker kunt rondsjouwen!

Alvast: Bedankt!!

Ina

• Monique van Veronica en Lucas

Margriet Winterfair? Kijk op www.margriet.nl Ziet er heeeeeeeeeeeeel erg leuk uit.

gr Monique

• Ina van Dijk

Hoi Monique,

bedankt voor je reaktie. Ik had het zelf ook gelezen in de Margriet,ziet er inderdaad leuk uit,maar dit alles is “binnen”. Wij zoeken als het even kan een kerstmarkt buiten op een plein,waar je gluhwein moet drinken om lekker warm te worden!! Ha ha!

Nee, serieus. Ik hoorde van de kerstmarkt in Bataviastad en een nieuwe kerstmarkt in Elburg. Gelukkig heb ik nog even de tijd om dingen uit te zoeken.

Bedankt voor je hulp.!

Ina

• Nathalie

Wanneer is de kerstmarkt in Antwerpen??Ina van Dijk schreef:

>

• Ina van Dijk

Hoi Nathalie,

Ik heb werkelijk geen idee wanneer er Kerstmarkt is in Antwerpen. Ik ben er zelf een paar jaar geleden geweest,en hoewel alles in Kerstsferen gehuld was,was er niet een echte kerstmarkt. Wij hadden via een advertentie in het regionale dagblad, de busreis besproken. Was trouwens perfekt verzorgd.

Maar… netals in Parijs,waar ook alles wel in Kerstsfeer was,vooral de Champs Elysees was super!!!,was er niet een echte markt.

Groet,Ina

Deventer moet erg leuk zijn. Ben er zelf nog niet geweest, maar wil beslist een keertje gaan hoor. Dan hebben ze alles in Christmas Carol sfeertje. Met Ebenezer Scrooge die rond loopt enz. Zag er leuk uit. Er is een Kerstmarktenkalender, wist je dat?

Ff op een zoekmachine intikken of kijk op kerstpagina hier.

gr Monique

• Ina van Dijk

Ook bedankt voor jouw tip!!!

Ik ga het met mijn zusje allemaal overleggen!!!

Vorig jaar zijn we naar de kerstmarkt in Giethoorn geweest! Dat viel enorm tegen,terwijl er flink werd geschaatst en lekker koud was,hing er helemaal geen leuke sfeer, met uitzondering van de kerk waar kerstverhalen werden verteld en waar kerstliedjes werden gezongen,(waar je bovendien lekker warm kon worden omdat de kachel lekker hoog stond)

Nee,wat dat betreft zijn de grotten van Valkenburg echt een topper!!! Zo gezellig!!!

Bedankt iedereen!!!

Groetjes,

Ina

• Lin 21wkn

Wij gaan elk jaar naar de grotten in Valkenburg (naast de deur) Maar ikzelf vind de kerstmarkt in Aken veel en veel mooier!!! Tis buiten, overal gluhwein-tentjes en kerstmuziek… tis koud, maar t heeft wel wat. Vooral het s'avonds.

groetjesss

He Lin, dat klinkt gezellig zeg!! Zou alle kerstmarkten wel af willen gaan :D, maar eh…ik word er altijd een beetje hebberig van…. en dat kan mijn portemonnee niet aan hahahahaha. ;-)

gr Monique

• Lin 21wkn

oh ik ook hoor, kword er altijd zo“ kersterig ” van, alleen mijn portomonee niet idd :D

Ik vind het trouwens wel grappig dat het kerstforum al een beetje actief is, ben dus niet de enigste mafkees hihi