Baby Kerstbal met naam

  • Bernadette

    Voor mijn zoontje Ralf (geboren 5-6-2009) ben ik op zoek naar een speciale 1e kerst-kerstbal. Ik wil graag een kerstbal met de naam van Ralf erop of iets anders waardoor hij speciaal is en niet 13 in een dozijn. Wie kan mij hieraan helpen of weet waar en of deze te krijgen zijn ?

    Alvast hartelijk bedankt.

    Bernadette

  • Jasmine

    Kijk eens op www.liebelle.nl. Daar in het fotoalbum vindt je kerstballen met elke naam die je zelf opgeeft, ook voor 1e kerst. Ze zijn erg mooi en niet duur. Ik heb ze vorig jaar hier besteld voor mijn gezin en de opa's/oma's.

  • Juliet de Kinkelder

    Beste Bernadette,

    Hallo ik ben Juliet de Kinkelder. Ik ben realistisch schilder. Op dit moment maak ik kerst-schilderijballen voor een winkel hier in Kampen. Ik schilder op ronde paneeltjes. Van kerstjes tot engeltjes. Op mijn site staan geen voorbeelden, maar wel “gewone werken”. Kun je kijken of het je stijl is. www.julietdekinkelder.nl

    Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.

    Met vriendelijke groeten,

    Juliet de Kinkelder

  • Jan

    De kerstwinkel www.kerststore.nl heeft ze altijd.

  • Bernadette

    Bedankt Jasmine, Ik heb daar de Kerstbal 1e kerst voor Ralf besteld (en meteen ook kerstballen met naam voor mijn man en mezelf en de opa's en oma's en de oppasmoeder van Ralf), heb ze inmiddels ontvangen en ze zijn inderdaad prachtig ! Echt een aanrader ! Jasmine nogmaals bedankt voor de tip !

  • Radar

    Heel graag wil ik waarschuwen voor jan van www.kerststore.nl ook wel bekend van www.discorner.nl

    Mensen google elke winkel eerst voordat je er iets koopt als ik dit ook had gedaan bij deze winkel dan had ik niet 9 maanden moeten wachten op mijn geld!

    Ik heb wel een langer dan een half jaar moeten wachten op teruggave van mijn geld nadat ik na zeker 3 maanden te horen kreeg dat mijn bestelling niet geleverd kon worden. Al snel kwam ik erachter dat dit geen incident was en dat er velen met mij gedupeerd waren door deze zgn kerststore!!

    Ik vindt het echt belachelijk dat deze mensen na op diverse forums te hebben gestaan, aangiften die zijn gedaan bij de politie en aandacht van opgelicht, gewoon doodleuk verder gaan met mensen duperen!!

  • Jaan van Bussel

    Dirk zijn eerste Kerst

  • Mariëlle Jaspers

    Hallo Bernadette en Jasmine

    Ik heb zelfs voor dit jaar (2010) al kerstballen besteld op dit adres (www.liebelle.nl)

    Dit op aanraden van mijn nichtje die vorig jaar hier ook kerstballen met verschillende namen had laten maken net zoals een goede kennis van me. Ik heb de ballen bij hun gezien. Ze zagen er prachtig uit. De ballen moesten achteraf na ontvangst betaald worden, geen probleem ! Een goed en betrouwbaar adres met een snelle en goede service !

    En dat vinden veel mensen, kijk op die site maar eens in het gastenboek !

  • Roman

    Waarom kopen mensen snuisterijen? Het zou beter zijn om een ​​meer lonende investering van uw geld te vinden dan in dergelijke dingen. Zo lijkt het mij althans. Ik begrijp zeker dat veel mensen extra inkomsten hebben door deze Bitcoin Evolution login site te gebruiken, maar het lijkt me dat het beter is om geen rotzooi te kopen.