kerst poppenkast voorstelling

• roos

Zoekt u iets speciaals voor eenbedrijfsfeest/kerstfeest/kinderfeestje/bruiloft.Wij verzorgen met ons team een leuke poppenkastvoorstelling waarin wij zelfook nog buiten de poppenkast theater spelen.kortom een gevarieerde voorstelling met poppenkast/theater/muziek/dans.Thema voorstellingen op aanvraag.laat een berichtje achter en ik neem contact met u op met vriendelijke groeten Roos

• marja van der steen

Beste Roos,

Ik kwam toevallig jouw pagina tegen op internet.Ik zat nl.te “googelen” om leuke

ideeen op te doen voor een kerstviering op onze basisschool.

Ik vind het een vervelende vraag maar voor onze commissie wel heel belangrijk.

Aan welk bedrag moet ik denken ?

Want als ik dat weet is het misschien niet eens nodig verdere vragen te stellen,snap je?

Ik hoop snel iets van je te horen.

Alvast hartelijk bedankt .

Met vriendelijke groet, Marja.

• bianca tolenaars

Hallo,

Op ons kinderdagverblijf vind binnekort het kerstfeest plaats. Nu zijn wij opzoek naar iets heel anders en nu dachten wij aan een poppenkast voorstelling. Nu is alleen onze vraag of dit mogelijk is en hoeveel dit ons gaat kosten.

Met vriendelijke groet,

Bianca Tolenaars

• Daphne

Hoi, Ook ik ben naar iets bijzonders op zoek voor onze sportschool in Capelle aan den IJssel. Heb je misschien iets van een website? En zou je mij de kosten kunnen vertellen?

Gr,

daphne

• Daphne

Hoihoi,

ik ben een andere Daphne, maar ook op zoek naar iets om onze kerstmarkt in het winkelcentrum wat op te leuken. Jammer dat ik hier geen reacties met prijzen vind, kan je me prijzen mailen?

groeten,

Daphne

• Margriet Huisman

Hallo,

Voor een buitenschoolse opvang ben ik op zoek naar leuke ideeen voor ons kerstfeest. Het is in Almere.

Nu lijkt het mij wel leuk om iets van een poppenkastvoorstelling ofzo te doen waar de kinderen naar kunnen kijken. Doe je dit nog steeds? En wat gaat dit kosten? Het kerstfeest is bij ons op woensdag 23 december.

Ik hoop graag iets van u te horen. Morgen avond hebben wij kerstoverleg…

Groeten,

Margriet Huisman

• Caroline Jagtenberg

Hallo,

Wij willen op school poppenkastvoorstelling. Heeft u nadere informatie voor mij qua mogelijkheden, kosten e.d.? Of wellicht een website?

groetjes Caroline