help wie kan mij helpen?????

• alexandra

Hallo allemaal,

Ik ben een echte kerst gek en ik ga het hele land af en duitsland voor mooie kerstshows.

Maar nu is mijn vraag wie kan mij helpen aan mooie kerstshow bijvoorbeeld tuincentrums wat echt de moeite is om er heen te rijden.

Ik zoek ook in duitsland mooie tuincentrums of iets anders.

Ik ben zelf vorig jaar naar oberhouse in duitsland geweest eerst naar de kerstmarkt maar die vond ik tegen vallen en daarna naar een tuincentrum maar dat was niks ik weet dat er veel te zien is in duitsland maar ik weet niet waar wie kan mij helpen?

Wie is er nog meer kerst gek, ik niet alleen dat weet ik zeker.

Ik hoor graag van jullie.

groetjes sandra

• anja

hallo.

ben je wel eens naar leusden geweest?

en in utrecht?

gr. anja

• alexandra

hoi anja,

Bedoel je tuincentrum eurofleur?

Ja daar ga ik elk jaar heen die is heel erg mooi, en daar zijn ze alweer in volle gang met de kerstshow had ik twee weken geleden gezien.

Als je ook een mooie wilt zien is dat in zoetermeer tuincentrum de drie sprong.

En zo ga ik het hele land af voor een mooie show.

Ik woon zelf in utrecht maar die vind allemaal tegen vallen misschien dat het dit jaar anders is.

Alvast bedankt voor je berichtje

groetjes alexandra

• karin korte

hallo Sandra,

Het blijft lastig soms om de juiste kerstmarkt te vinden. Vooral om je pas echt weet of het wat is als je er bent. Misschien kun je op www.kerstmarkten.net een goed overzicht vinden voor je kerstmarkt

Succes!

Groetjes Karin

Kerstkaarten maken

• Franca

Kerstmarkt in Essen vind ik altijd wel de moeite waard, succes met zoeken!

• Petra

Hoi Sandra,

nog een een hele leuke link:

http://www.kerstmarkten.de/

Persoonlijk vind ik de kerstmarkten in Keulen en Düsseldorf mooi, mede door de sfeervolle stad. Voor grotere en authentiekere kerstmarkten zul je wat verder Duitsland in moeten, zoals Koblenz, Nürnberg of Trier (dat is overigens een fantastische oude Roomse stad!!). Zie ook bovenstaande link.

Ik wens je veel kerstplezier.

Groetjes van een andere kerstgek,

Petra

• katinka 6-cats

Hallo Alexandra,

Ik vind tuincentrum Osdorp in Amsterdam altijd erg mooi en gezellig.

Verder ook het laatste weekend van November de kerstmarkt in de groenoordhallen in Leiden.

Groetjes, en heel veel kerstplezier, Katinka