Starks, begin december, ga ik naar de kerstmarkt in Kopenhagen.
Het schijnt dat er een kerstmarkt is, in het Trivoli park in Kopenhagen.
Wie kan er mij meer hierover vertellen?
Ik ga ook weer naar Kopenhagen, maar dan eind november! Vorig jaar ben ik naar Kopenhagen (Tivoli) geweest (eind november) en het ziet er dan prachtig uit! Ik raad je wel aan om bijvoorbeeld om 18.00 uur te gaan in een doordeweekse dag (ma,di of woensdag), dan is het daar minder druk en ‘s avonds met het licht is het daar erg mooi. Er zijn ook genoeg restaurants waar je kunt eten. Er zijn allemaal kleine houten kraampjes waar iedereen wat verkoopt. Ze maken er ook zelf snoep, zuurstokken, lolly’s, erg leuk om te zien. Je kunt met de Kerstman op de foto enz.
Verder was er vorig jaar een hele grote (XXXL) sneeuwbol.
Kopenhagen een echte aanrader!
Nog een tip, het Tourist Information Center is tegenover de Tivoli, daar kun je gratis een heel mooi informatieboekje krijgen over wat te doen in Kopenhagen. Daar hoef je echt niet speciaal een boekje voor te halen.
Veel plezier!
Hartelijk dank voor de tips voor de kerstmarkt in Kopenhagen.
Ik ga er helaas maar alleen het wiekend.
We vertekken vrijdag 30 november en we komen zondag 2 december al weer terug.
Ik ga met mijn bazin en 2 andere dames (ik ga dus met 3 dames), en we proberen er het beste van te maken.
Als je ons nog meer tips of suggesties kan geven, wat we in dat wiekend kunnen doen, mail ons maar: leuven65@yahoo.com
Verleden jaar zijn we naar de kerstmarkt in Duisburg geweest.
Ik ben erg benieuwd om naar Kopenhagen te gaan, want ik ben nog nooit in Denemarken geweest.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?