Raamrek

• Saskia

Ik wil rekken maken voor voor de ramen van hout.

Zodat je de lintjes niet meer met plakband moet plakken en de lichtjes.

Nou is mijn vraag hoe maak ik het beste van deze rekken.

dus ik bedoel rekken van hout waar ik de lichtjes kan op nieten, en de lintjes, dat alles kant en klaar is en je ze zo kan ophangen in de schuur.

Heeft U een idee wilt u me dan emailen ?

Heel erg bedankt.

• mieke

heeeee sas je breng me wel op een idee

om zo iets te maken ik zal het eens vragen hoe

dat moet hoop dat die mensen daar nog wel wonen

ik heb het een keer gezien voor het raam

• ansje laban

hoi Saskia en Mieke, ik heb al jaren deze rekken van dunne latjes in het raam staan en haal ze eruit om mn ramen te zemen. mijn man heeft ‘gewoon’ het raam opgemeten van links naar rechts en van onder naar boven en uitgerekend hoegroot de vakken moeten zijn en ze toen in elkaar gelijmd, klinkt misschien moeilijk maar is het niet j e moet alleen bij het ‘kruispunt’ het ene of het andere latje “uithakken” zodat ze in elkaar passen.

sterkte en ik vind het nog steeds heel leuk gewoon net of je allemaal kleine ruitjes hebt maar WEL demontabel

• Saskia

J aprecies dat is de bedoeling, maar dan alleen voor de kerst, dan schilder je ze rood bijvoorbeeld, en de lampjes niet je erop, en je haalt ze er zo weer af na de kerst.

Ik had ze al, maar dan met lintjes wat het niet stevig maakt, en ik had de hoeken met een ijzer haak ding gedaan dat werkt niet het hout splijt van de schroefjes, en de hoeken zijn niet stevig, misschien als ik de hoeken verstek zaag en dan iets dikker hout neem het wel zou gaan, dat ijzer dingetje is zo'n L vorm dingetje hahaha technisch ben ik niet sorry.

Maar wil nu inplaats van lint dus ook houtjes maakt het steviger, ik heb alleen geen idee hoe.

Groetjes Saskia