kunstkerstboom lichtjes

• Wennie

Hallo allemaal!!

Elk jaar heeft mijn moeder “ruzie” met de lampjes in de boom hangen ….

Met als gevolg dat ze er elke keer weer tegenop ziet.

Nu schijnen er kunstkerstbomen te bestaan met alle lichtjes er al in!

Dit lijkt me DE oplossing , wie weet waar ik ze kan krijgen?

Alvast bedankt,

Wennie

• Johan

Bij zo'n beetje elk tuincentrum kan je die kopen, maar als de lampjes stuk zijn, kan je je boom niet meer gebruiken, dus ik zou zo'n boom niet kopen en gewoon elk jaar stug doorgaan met lampjes ophangen. En ik weet wat voor K. klus dat is, want ik moet er zelf ook 400 in doen.

• mrs Stan

Ik kreeg een paar jaar geleden de tip om je snoer lichtjes niet uit je kunstboom te halen maar gewoon te laten zitten. Dat heb ik dus gedaan en doe dat nu al een paar jaar. Geen probleem! Heel handig!! Want ook ik vond dat steeds in de knoop gerakend snoer met lampjes een ellende, zowel bij het er in doen als het er uit halen. Nu dus niet meer. :)

Groetjes, Margareet

• Johan

Maar mijn boom is 2.30 hoog, daar kan ik nooit de lampjes in laten zitten want dan kan ik hem niet opbergen na de kerst :-)

Maar ik heb ook nog wat kleinere boompjes en dan doe ik dat ook altijd hoor, die zet ik zo weg.

• fred

hoi hoi

geweldig een boom met lichtjes erin heb er vorig jaar een gekocht van 1.90 m met 600 lammpjes erin

is echt super aanraderJohan schreef:

>

> Maar mijn boom is 2.30 hoog, daar kan ik nooit de lampjes in

> laten zitten want dan kan ik hem niet opbergen na de kerst :-)

>

> Maar ik heb ook nog wat kleinere boompjes en dan doe ik dat

> ook altijd hoor, die zet ik zo weg.

• Mireille

Ehm, ik heb ooke en boom met de lichtjes er al in.

Gewoon kopen!!

De lichtjes zijn hetzelfde als de losse snoeren.

Dus gewoon te verwisselen.

Je hebt alleen meerdere stekkers per boom. Per deel een stekker. Ik heb dus 3 stekkers om de lampjes aan te doen.