Ja hoor de kerstster hangt weer....

• Esmar mama van Kaj(19-12-02) en Myrth

niet bij ons hoor, maar aan de overkant. Binnen nu en een uur is het daar veranderd in een lichtcircus… Vreselijk….. De boom zullen ze ook wel neerzetten. Zijn trouwens laat dit jaar, vorig jaar stond het al op 1 november..

• mtb

de kerstster hoor te op gehangen te worden vanaf de eerste zondag van advent. Dat zijn de 4 zondagen voor de kerst.

Jullie overkant is een week te vroeg!

• Esmar mama van Kaj(19-12-02) en Myrth

Ja maar het is niet alleen de kerstster die hangt, de boom staat ook al !!!!

• Wim

sommige dingen kunnen niet vroeg genoeg staan.

• Johan

Nou bij mij staat de boom ook al hoor (3 stuks inmiddels) en er is al veel meer versierd ! ! !

Ik weet niet hoe je hier foto's kan plaatsen, maar als je het wilt zien moet je maar eens op www.kerstforum.nl kijken.

• Rita

Hoi Johan,

Ik volg je kerstforum al vanaf vorig jaar en ik vind het hartstikke leuk en gezellig. Je hebt ook een orginele homepage, dat kunnen heel veel mensen die een kersthomepage maken niet zeggen: die komen de pagina's gewoon bij anderen kopiëren. Helaas heb ik daar, in de zes jaar dat ik een kersthomepage heb, altijd heel veel last van gehad, en dit jaar is het weer raak. Ik heb een link naar je homepage en kerstforum op mijn website gezet.

http://home.hetnet.nl/~zwam0009/index.html

Nieuw op mijn homepage is dat je voortaan je eigen menukaart kan uitprinten. Daar was de afgelopen zes jaar veel vraag naar.

Heel veel groeten van Rita

• ansje laban

lieve mensen, als er mensen zijn die hun huis willen versieren LAAT ZE!!!!! bij mij hangen er ook al kerstlichtjes voor mn keukenraam en heb vorige week bij IKEA een kerstboomstandaard met allemaal lichtjes gekocht en hem gelijk bij thuiskomst voor mn raam gezet. laat een ieder in zn waarde, het spreekwoord luidt: “verberter de wereld, begin bij jezelf” niet altijd naar anderen wijzen. Ik wens een ieder een heerlijke kersttijd, die voor mij, niet vroeg genoeg kan beginnen.Esmar mama van Kaj(19-12-02) en Myrthe(20-05-05) schreef:

>

> niet bij ons hoor, maar aan de overkant. Binnen nu en een uur

> is het daar veranderd in een lichtcircus… Vreselijk….. De

> boom zullen ze ook wel neerzetten. Zijn trouwens laat dit

> jaar, vorig jaar stond het al op 1 november..

• Johan

Dank je Rita, ik zal van het weekend gelijk een link terug plaatsten naar jouw site.

Helaas is mijn homepage nog niet helemaal up to date, maar het kerst forum loopt echt als een trein !

• otto opperdoes

En… zijn de paaseieren ook al beschilderd?

• kyra

aaaaaaaaaaaah thnx want afgezien van de site van johan vind ik die van jou ook geweldig rita!!!

Maar ik was hem al een tijdje kwijt kon hem ook niet vinden en nu heb ik um weer……….ik is blij!! :D