Wie heeft er een kersdinner idee???

• Karin

Hoi

Aoals ik al schreef onder het BBQ stukje;

Ik moet 24 man vrouw kind te eten geven 1e kerstdag.

Ik zou dit graag op een leuke en orginele manier willen doen.

Wie heeft er wat tips of suggestie's om deze avond eens anders te vieren dan het traditionele kerstdinner?

Ik ben benieuwd naar de reactie's!

• marco

mc donalds!!!!!

• djill

ik moet een kerstbrunsche organiseren dus als ik een idee heb meld in het jou zo snel mogelijk Karin, maar ik heb dus ook tip's nodig.

• Annemaria

Een buffet maken met iets voor de kleintjes en uiteraard voor de groten, alles lekker klaar zetten en iedereen kan nemen wat hij wil.

Salades, hartige taarten, kaasplateau, visplateau, stokbrood en verschillende toetjes van vruchtensalade tot een kerstpudding o.i.d.

Of je laat iedereen wat meenemen, je zorgt er wel voor dat niet iedereen een hartige taart maakt.

Succes. gr. annemarie

• ingie

Je kan ook met de hele club gaan gourmetten.dat is ook heel leuk.

Of een lopend buffet in elkaar draaien met koude en enkele warme gerechten.

De koude kun je al van te voren klaar maken.En iedereen kan wat klaarmaken.

Zoals hier boven al vermeld stond. succes verder

• pachasped

tapas maken, kan zowel koud als warm

• pachasped

recepten nodig mail me maar

succes verzekerd met tapas (echt waar) misschien een beetje werk vooraf en tijdens (in de oven voor de warme tapas) maar oh zo gezellig en er is voor iedereen iets

• Karin

Hoi, lijkt me leuk en lekker!

Kan je een paar receptjes op dit prikbord zetten?

Heeft er iemand misschien ook ideeen voor (speciale)kleine andere hapjes erbij?

ik denk dan bv aan tappas, rookvlees rolletjes met monchou met een gesnippert uitje…een pannenkoekje gevuld met …. ect ect

ik ben niet zo heel erg creatief, wie heeft er lekkere receptjes?

• GvE

Beste ‘' kokkie’s''

goegel eens met'' tapas recepten ''en er gaat een tapas wereld voor je open!!!

succes, gerry