bbq

• mirjam

ik wil een andere kerstdiner voor mijn familie maken en had aan een barbeque gedacht.

Heeft iemand hier ervaring mee of leuke tips voor mij?

• Gerard

Dat is grappig. Ik wou dit jaar met mijn verjaardag gaan BBQen… en die valt een dag na kerst. Dus nog geen ervaring helaas ;)

• Karin

Hoi

Wij hebben een zelfde “probleem”

Ik had een gezin uitgenodigd, en door mijn enthousiasme komen er nu 24 man vrouw-kind op eerste kerstdag.

Wij willen nu dus géén gewone kertdinner, maar misschien ook iets van BBQ.

Dus óók helaas géén ervaring ermee.

Ik wacht andere ervaringen af.

Ik dacht zelf aan een partytent in de tuin met tuinfakkels en vuurkorven.

Een grote BBQ hebben we wel staan.

Mensen misschien zelf vlees laten mee nemen, en wat ze zelf graag willen drinken mee laten nemen.

Voor de salade's sauzen e.d zorgen wij.

vooraf duidelijk een kaart aan iedereen met daarop aangeven wat er van ze zelf verwacht wordt om mee temen.

Klinkt erg leuk,maar wat zijn de nadelen?

-De tuindeur staat midden in de winter open, wanneer het nu erg koud is, wat dan?

Heeft er iemand anders een leuk idee om 24 monden te voeden op een andere leuke manier?Gerard schreef:

>

> Dat is grappig. Ik wou dit jaar met mijn verjaardag gaan

> BBQen… en die valt een dag na kerst. Dus nog geen ervaring

> helaas ;)

• otto opperdoes

bbq?! Is dat niet erg rokerig binnen?! Of gaan jullie met z'n allen staan koukleumen in de tuin. Ik verwacht toch geen 20 graden rond de kerst.

• ramona

Een winter-barbeque is toch hardstikke leuk!

Advies wel tegen de gasten zeggen, zodat ze er rekening mee houden met de kleding, evt nog een terrasverwarmer erbij. Voor de echte kou-kleumen wel handig als ze toch naar binnen kunnen. En natuurlijk gluhwein, chocorum, erwtensoep…?? etc. Vuurkorven en bbq zelf geven toch ook heel wat warmte af. Misschien wel bij veel wind, want zeilen/schermen tegen de (koude) wind.

Gezellig!!

• henna

Hoi, Een goed idee is de pizapan is een een hele grote turkse pan gaat op electra maar kan de bqq heel goed vevangen heb er zelf ervaring mee, kan zowel binnen als buiten en stinkt niet echt en is echt lekker kan er alles op liggen, En voor de prijs hoef je het niet telaten zijn te koop va 15 euroramona schreef:

>

> Een winter-barbeque is toch hardstikke leuk!

> Advies wel tegen de gasten zeggen, zodat ze er rekening mee

> houden met de kleding, evt nog een terrasverwarmer erbij.

> Voor de echte kou-kleumen wel handig als ze toch naar binnen

> kunnen. En natuurlijk gluhwein, chocorum, erwtensoep…??

> etc. Vuurkorven en bbq zelf geven toch ook heel wat warmte

> af. Misschien wel bij veel wind, want zeilen/schermen tegen

> de (koude) wind.

> Gezellig!!