Drie keer niks...

• Pico Bello

Fijn, we hebben leuke cadeau's gekocht voor de kinderen van de beste vrienden van mijn man.En ik weet nu al dat mijn kinderen iets krijgen wat geheel buiten hun leefwereld om gaat en waar ze totaal niks aan hebben!

En dat allemaal onder het mom ‘het mag niet te gek worden’ …

Is het nou zoveel moeite om je ff in kinderen in te leven, en er wat effort in te steken???

Voor onze kinderen wel, helaas.En ik vrees met vreze de scéne die mijn zoontje gaat maken…maar eigenlijk zou ik ook heel hard willen gillen!

• monique

Hoezo, weet je nu al wat ze gekocht hebben? Of heb je er ervaring mee? Je verhaal is een beetje warrig, misschien kun je het iets meer uitleggen…

groetjes monique

• Pico Bello

Op basis van ervaring, ja…

Ik wil niet mopperen ofzo, maar het steekt wel als je zelf een hele hoop moeite doet, en je zoontje van (toen) 4 word afgescheept met iets van Beyblade ofzoiets, hij had er helemaal niks aan! Maar dat mag je dan niet zeggen, natuurlijk…

Ik beweer niet zelf er nooit eens naast te zitten, natuurlijk, maar ik leef me in bij kinderen, en probeer me voor te stellen wat ze leuk vinden…dat scheelt wel.

Maargoed, kijken hoe het nu weer loopt…