De mooiste kerstfilm?

• Cynthia

Hoi hoi

Wat vinden jullie nou de mooiste kerstfilm? Of een ander genre film die altijd(of vaak) met kerst gekeken wordt???

Bij mij zijn dat vaak de kinderfilms, oude herinneringen ophalen!

Fijne feestdagen,

groetjes Cynthia

• Moonlampjuh

home alone 1 en 2, muppet christmas carol, sjakie en de chocoladefabriek

• Cynthia

oh ja… de home alone films.. Die komen elk jaar rond kerst wel op tv, gister nog 1 van gezien :)

• pejola

“woeste hoogten” van het boek van Jane Eyre: wuthering heights

• Cynthia

die laatst genoemde ken ik niet, maar de rest is iig wel leuk!!! Volgens mij blijven de ‘oudere’ films ook wat meer hangen bij de mensen, of niet?

groetjes cynthia

• Moonlampjuh

tegenwoordig zijn de films inderdaad niet echt hoogstandjes meer vind ik. hoewel sharktale wel leuk was. maar ja das weer geen kerstfilm

• Ina

Cristmas Carols inderdaad. Prachtig!!!

En… heeft niets met Kerst te maken,maar (ik romantica) ben altijd heel blij,wanneer ik rond de kerst zie, dat de Sissy Films weer worden uitgezonden op t.v.!!!!!

Ina

• sonic

wat denk je van love actually.

is een komisch, romantiche de film begint 5 weken voor kerst, tot naar kerstdag

de film gaat over dat er altijd geliefden om je heen zijn, terwijl je denkt van niet.

• Loezul

Tot mijn grote opluchting noemde sonic nog even Love Actually!!

Want deze film mag naar mijn mening in dit rijtje zeker niet ontbreken!!

Iedereen die hem niet gezien heeft zou hem eigenlijk eens moeten huren… want ik ben bang dat hij nog niet op de tv te zien zal zijn :( Helaaaaas!!! haha..

fijne kerstmis allemaal :D -x-sonic schreef:

• Miek

Ik vind inderdaad kinderfilms over kerst het leukst.Op dit moment vind ik Scrooge erg leuk,maar dan wel van Disney.