Kerst / Pasen

• J.B.G. Kloppenburg

Ik weet niet waarom hier veel postings zijn verwijderd maar er zat wel een kern van waarheid in van de posters: Justin K, E-Wyb M@st@ is @ctive now NOW! en NokiO swO.

Het paasfeest is inderdaad veel gezelliger en minder gedwongen dan het kerstfeest. Het kerstfeest is meer een plicht aan het worden om wat te gaan doen, terwijl het paasfeest nog “puur” is en dat vrolijkheid en gezelligheid brengt.

Dus bij deze:

vrolijk pasen alvast :+

• mark

Ik webmaster van de kerstforum heb die twee verwijderd…

wij proberen er een leuk forum van te maken en te houden…

als je het paasfeest leuker vindt dan is het misschien aan te raden daar op het forum verder te posten..

met vriendelijke groet

De Kerstman…

Ps hou mijn forum netjes…

• Sorcha

Denk dat het er vooral aan ligt wat je zelf van het kerstfeest maakt.

Je kunt het zo groots en overdadig of zo intiem en warm maken als je zelf wilt.

Die gezelligheid en vrolijkheid maak je ook zelf, of niet natuurlijk.

In ieder geval: ik ben gek op de kerst :)

Pasen komt volgend jaar wel weer.

Vrolijk kerstfeest!!!!!!

• Bassie

Vrolijk pasen!!

• monique

Hoi,

Ik vind dat je zelf bepaald of je van de kerst iets gedwongen maakt of niet. Wij doen in ieder geval dingen met ons gezin waar wij zelf zin in hebben! Lekker thuis met zijn viertjes of even een borreltje halen bij mijn ouders, het maakt niet uit.Vorig jaar zijn we lekker op 1ste kerstdag naar Burgers Zoo geweest! Toppie was dat! Allemaal in nieuwe kleding? Dacht het niet! We hebben allemaal nog wel wat netjes liggen in de kast en ik ga dus niet voor kerst allemaal nieuwe kleren kopen! Aan verplichte bezoekjes doen wij dus niet! Ik bedoel dus gewoon dat je zelf in de hand hebt of je aan alle “verplichtingen”mee doet! Het zijn keuze's die jezelf maakt…

En wat die personen ( waar jij het over had ) allemaal schreven was je reinste onzin en ook écht niet leuk!

groetjes Monique

• Moonlampjuh

een dierentuin toppie in de winter? nou ik hoef geen 2e keer meer hoor hihi. ben vorige week donderdag met mijn beste vriend naar Ouwehands Dierenpark geweest, maar dat was dus echt een AANfluiting.

• monique

jaaa, maar weet je dat je bij burgers zoo een heleboel overdekt loopt? ;)

groetjes monique

• Moonlampjuh

haha nee dat wist ik niet. bovendien had ik niet de indruk dat in ouwehands de beesten zo supergoed verzorgd werden. de pinguins hadden niet eens water om in te zwemmen.

• Bassie

Ouwehand is een doe het zelf dierentuin. In Ravotapia mag je zelf voor aap spelen , beetje aan touwen slingeren en zo.

• Moonlampjuh

ja dat idee kreeg ik inderdaad ook ja. het enige levende wezen wat we gezien hebben is een hondje geweest wat met bezoekers mee was