Daar heb ik ook respect voor.
Maar het is nu eenmaal zo dat de mensen in zo'n landen minder kansen krijgen dan hier.
Dit komt dan meestal door de regering zoals in Indonesië.
En je hebt gelijk dat er in ons land veel fout zit,maar eerlijk is eerlijk,hier hebben ze in het slechtste geval nog altijd meer dan daar…
Mijn doel van mijn berichtje is gewoon om de mensen nog eens bewust te maken van het feit dat wij met kerst (niet iedereen natuurlijk) kapitalen uitgeven aan eten,cadeaus,etc….terwijl er genoeg kinderen zijn die op een gewone dag geen eten hebben.
Zoals ik al zei in mijn vorig berichtje: het gaat me niet om geld,gewoon om het idee dat mensen er eens bij stil staan.
In de (valse?) hoop dat iedereen eens probeert een ander te helpen,in binnen- of buitenland,op gelijk welke manier.
Het hoeft niet altijd met geld te zijn.
Als iedereen dat eens zou kunnen doen,dan zou de wereld er al zoveel anders uit zien voor iedereen.
Maar ja,helaas valt dit laatste niet uit te voeren,want niet iedereen ligt wakker van de sores van een ander…
Ik ben blij dat je nog even gereageerd hebt,want was al bang dat je mijn antwoord verkeerd zou opnemen…gelukkig niet dus,toch?
Groetjes,
Sandra