Cadeautje

• Heavenlyangel

Met kerst trekken wij lootjes, maar ik koop altijd voor iedereen een apart klein cadeautje, of ik verzin iets. Alleen deze keer is de fantasie een beetje op. Wie heeft een idee?

Groetjes Heavenly

• E-Wyb M@st@ is @ctive now NOW!

geef gewoon een abi…. altijd handig

• Bassie

Verf om de paaseieren te schilderen

• Regina mv 4 kids

Ik was ook aan het zoeken naar leuke persoonlijke of aparte kadootjes en kwam dit tegen:

http://www.lucky7shop.com/klaver4.htm ( onderaan staat een sleutelhangen voor 5,95)

Op marktplaats kwam ik ook mensen tegen die kerstballen beschilderen met naam en datum erop, misschien ook wel een leuk idee.

Zelf heb ik voor oud/nieuw voor iedereen wel eens een speciaal mini boekje gekocht in van die hebbedingewinkeltjes. Bijvoorbeeld: voor de liefste moeder, beste tante, liefste vriendin etc.

Je zou ook eens bij jamin kunnen kijken daar hebben ze ook vaak leuke dingen, ook wel eens met namen erop etc.

Heb je zelf nog leuke ideeen? Want ik zoek zelf ook iets leuks.

gr. Regina

• Bert

Heeft geen nut.

• Mrs Santaclaus

Wat dacht je van een onsje dankbaarheid of een pondje tevredenheid?

Dat zouden veel mensen goed kunnen gebruiken in de huidige maatschappij van altijd maar MEER en HEBBEN!

Misschien een idee?

• Nokio swO

Inderdaad! Iedere behoefte die vervuld is door de consument, veroorzaakt cognitieve dissonantie en roept onmiddellijk een nieuwe behoefte in het leven.

Typisch een geval van een achteloze, impulsieve consument, zonder enig besef en bovendien lid van de Postcodeloterij.

• Bassie

Inderdaad! Nu nog een beetje leuk inpakken!