Lichtjes in de kerstboom?? Hellup!!!

• Anique

Hallo allemaal,

Misschien is het echt heel erg stom, maar wat is de beste manier om je lichtjes goed in de boom te krijgen? hoeveel lichtjes heb je nodig voor een normale kerstboom?? Kan ik beter twee of beter een lange slinger met lichtjes gebruiken?

En wat als je op een gegeven moment erachter komt dat er een lichtje of een antal lichtje uit zijn gevallen??

Vorige jaar is door al deze probleempjes de kerstboom een grote flop geworden, eerst al met de kerstlichtjes erin hangen, en toen gingen ze ook nog kapot zodat ik na verloop van tijd met een kerstboom met allemaal kapotte lichtjes zat :-(

Heeft er iemand tips, of weet er iemand een handige website voor klungels zoals ik, want ik wil dit jaar wel gewoon weer een kerstboom..

Liefs

Anique

• wendy

hallo anique,

het is geen rare vraag hoor,

zelf hebben we net de lampjes in de boom gehangen.

ik weet niet hoeveel het er zijn, maar we hebben 1 slinger met lichtjes in de middelgrote boom gehangen.

we hadden vorig jaar de lampjes opgerold en konden ze zo in de boom hangen (eerst gekeken of ze het nog deden en dat was gelukkig het geval) ik heb nietr alle lichtjes vastgemaakt, maar dat is niet nodig.

succes met versieren

groeten wendy

• Bassie

???? BEN IK NOU ZO DOM ???

• Nokio swO

ja

• Nokio swO

ejmo btw

• Bassie

Ik dacht het niet en het was niet de bedoeling dit bevestigend te beantwoorden!

• Justin K

Waarom vraag je het dan balaka?