kerstliedjes en kids

• starwoman

hi,

oke de gekte is losgebarsten, ik draai mijn kerstcd al, zoonlief van bijna 10 wordt knettergek, hij vind dat die dan zo een zin krijgt in kerst en dat ie nu zolang moet wachten….maar hij danst wel vrolijk mee, hahaha.

Hoe reageren jullie kids op nu al kerstliedjes in huis, of luisteren jullie alleen als ze op school zijn;-)

• Bianca

Hihi ik heb geen kinderen ik luister stiekm op mijn mp3 speler als ik in de tram zit naar mijn werk, ben wel altijd bang dat iemand het kan horen hahahaha :D Mijn vriend vind het wel een beetje raar maar hij vindt mijn enthousiasme ook wel weer schattig ;)

Trouwens, ik vind dat kerst veeeeel te kort duurt, dus ik geniet er nu ook vast lekker van. Als kind vond ik de dagen voor kerst altijd heel spannend, er hoefde van mij geen eind aan te komen, dus zo rek je die spanning wel lekker toch?

Veel plezier he ;)

• Ina van Dijk

Hoi!

Ook ik heb geen kids, maar ik ben ook al bezig met Kerst hoor! Ik heb de mooiste Kerstliedjes, gezongen door o.a. The Carpenters, Wham, Paul Mccartney, Maria Carrey etc. , gedown loaded van internet en heb dus zelf mijn eigen Kerst c.d. samen gesteld.!!! Die draai ik nu al grijs!!! Heerlijk toch??

Groet, Ina.

• Ger@rd

Dat is het leuke van op je eigen kamertje in huis zitten. Niemand die er last van heeft :D Behalve de hond die soms op bezoek is maar die is toch doof.

• Ina van Dijk

Ja, helemaal waar! Ik draai de Kerst cd achter de pc,want mijn man hoeft nog even geen Kerst!!!!!

Ina.

• Ger@rd

hahaha, gewoon even hersenspoelen joh :D

• Ina van Dijk

Ja!!!!! Ha ha ha :z

Ina

• osptand

mijn dogter brulde ze nog harder mee als ikzelf

en het liefst het hele jaar door

de gekte kan erfelek zijn ;-)

• Cynthia

Ooh ja, leuk.. Ben nu zelf ook al weer volop bezig om de leukste kerstnummers op te zoeken op internet.

Weet iemand trouwens hoe het nummer heet dat ze in de baileys reclame gebruiken?? Volgens mij komt dat nummer van een kerstfilm af.

Gr. cynthia

• Cynthia

Heb de titel ale gevonden, Les Fleurs van 4 Hero!