kerstboom gekocht!!!

• starwoman

Hi

Jippie het is zover, we hebben een nepperd gekocht bij de V&D….

Loop je daar in rotterdam te sjouwen met een nepboom, iedereen kijken, die denken ook die zijn gek!!!

Maar wij hebben hem al….moet alleen mezelf tegen houden om hem op te zetten om te kijken hoe t allemaal staat, hahaha…

Het is wel leuk, de v&D heeft al een kerstafdeling en de blokker enzo…En onze plaatselijke tuincentrum opent zaterdag zijn kerstshow!!!

Die is altijd heel mooi, helemaal donker gemaakt enzo, en iets andere dingen dan bij Intratuin….(vond intratuin tegenvallen dit jaar, bij ons in de buurt dan he)

Dus ik zit al helemaal in de sfeer, hiero…

HEERLIJK

• Moonlampjuh

bij mij thuis gaan ze aanstaande zondag de boom al opzetten. ze lijken wel gek:D bij xenos hebben ze trouwens ook leuke kerstspulletjes voor niet eens al te duur.

• monique

Dit is toch een grapje mag ik hopen????

Groetjes Monique

• janus

a.s. Zondag al,die krijgen vast veel bekijks! ;):)

• Moonlampjuh

nee is echt geen grapje. ze gaan hem echt zondag opzetten. wij hebben namelijk al jaren een nepperd liggen. vroeger vond ik het wel leuk als ie zo vroeg op ging. maar ja dat stadium ben ik al een paar jaar terug ontgroeid.

• Moonlampjuh

nee hoor want wij hebben een nepperd. dus staat gewoon in huis opgeborgen

• Ger@rd

Wel lekker vroeg om de boom te zetten. Zover ben ik nog niet in de sfeer, ik denk dat hij half november op mijn kamer komt te staan (ja, leef nog bij ouders).

• Moonlampjuh

ja mie toe helaas:(:D

• Bianca

Heerlijk dat je weer lekker kerstspullen kan snuffelen! Onze boom gaat pas na de Sinterklaas op (gewoon traditie, ook al zou er bij mij niemand last van hebben, woon op mezelf), maar kerstshoppen vind ik nu al wel leuk hoor!

Nog 3 kwartier werken en dan is t weekend :D

• Ger@rd

Zozo, betrapt :-P Beetje internetten in de baas zijn tijd :D:D:D