's avonds al vroeg donker.

• Ger@rd

Ja mensen, mijn favoriete tijd is aangebroken (zal niet alleen voor mij gelden hoor ;))

Het is ‘s avonds vroeg donker en de temp. gaat weer iets naar beneden. De gezellige sfeer ’s avonds gaat ook al omhoog.

Het is me al opgevallen dat in bepaalde reclame folders als het één en ander te zien is over kerstartikelen.

Eén woord geweldig. Terwijl zoveel mensen dit juist onvluchten en helemaal niets vinden, vind ik de mooiste tijd van het jaar de winter en die komt er al langzaam aan. Nog even wachten tot de bomen kaal zijn en de temp. nog verder naar beneden gaat.

• inky

Ja heerlijk hé? Ik heb alweer wat extra kaarsen gekocht en inderdaad de kerstartikelen komen er al weer aan. Ik was gisteren in de action en daar lagen alweer kerstlichtjes en kerstmannen! Hun zijn meestal één van de eerste winkels hier die kerstartikelen verkopen.

Nu het wachten nog op de tuincentra…..

Groetjes Inky

• Ger@rd

Precies, ik vind het altijd geweldig om naar de tuincentra's te gaan.

Tip:

Tuincentrum overvecht (Utrecht, bij andere locatie's ben ik niet geweest)

en de Eurofleur bij Amersfoort/ Leusden.

Altijd mooi en sfeervol aangekleed.

• starwoman

ik kan ook niet wachten totdat de tuincentra hun kerstafdeling opend.

maar leuk vooruitzicht, we gaan lekker eind november winkelen in engeland, lekker kerstinkopen doen…is wel altijd gezellig.

Toch weer heel andere dingen dan hier….

• astrid

Toch viel Engeland mij tegen. Ik ben vorig jaar in Engeland geweest. Had me helemaal verheugd op alle kerstspullen. Nou dat viel vies tegen. De kerstafdeling van Harrods is beslist niet groter dan van een gemiddeld tuincentrum hier in Nederland. En duur….duur!!!. Niet normaal meer. Met twee kleine kinderen en dan een bal in de boom hangen van 10 pond …….lijkt me niet!!!

Maar goed…….het was wel smullen om het een keertje gezien te hebben.

Trouwens…..Liberty heeft ook een leuke kerstafdeling. En Hamley's natuurlijk…….speelgoed in overvloed….dus zoek je nog Sintcadeautjes….daar slaag je beslist.

Veel plezier in Engeland.

GRoetjes

astrid

• starwoman

hoi

we gaan niet naar londen, londen is al duurder dan de rest van het land, dus daar komen we niet.

we gaan lekker in maidstone winkelen, 40 minuten vanaf dover, leuk gezellig overdekt winkelcentrum, met leuke winkels, en andere leuke winkelstraatjes, en dan nog naar een sainsbury, voor etenswaren ed. (lekkere flessen applecruch), en natuurlijk nog fish & chips eten….heerlijk…

ben ook wel eens in york geweest, maar daar viel de kerstsfeer zo tegen….

• Monique

Ik ben 2 jaar geleden naar Harrod's geweest en heb daar echt een super theemuts gekocht :D:D. Met die Harrod's beer in winterkleertjes in de sneeuw er op. Daar ook nog een leuk keukenschort voor mijn dochter van gekocht en een slab voor mijn zoontje, die intussen geen slab meer nodig heeft hahaha.

Heerlijk hoor, weer lekker donker buiten! Toch gezelliger. Hoewel, afgelopen zomer ook errug leuk was :D.

gr Monique

• janus

zaterdag 2 oktober gaat de kerstshow open bij tuincentrum overvecht

heerlukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

• janus

vanmiddag eventjes stiekem achter de schermen geloert bij het tuincentrum koningsdal in utrecht,(gaat over 1 1/2 a 2 weken open) en het zag er veelbelovend uit! ;)

• Graatje

Oh, dat is morgen al :D Dat gaat leuk worden…..