200 kerstpresentjes gezocht!

• Kirstin

Ik ben op zoek naar zo'n 200 kerstpresentjes voor een P.C. Basisschool.

Wat zoek ik: iets dat zeker met kerst te maken moet hebben, maar het mag GEEN kerstmannetje zijn. Dus een kaarsje in de vorm van een sneeuwpop, kerstboompje of zoiets, een mooie kersthanger voor de boom, een kerstsok, kersthuisje voor een waxinelichtje of iets in die richting.

Reacties over artikelen die niets met kerst te maken hebben hoef je niet te sturen: het MOET een kerstkado'tje zijn.

Over de prijs worden we het vast eens, als het maar onder de 80 cent per stuk blijft. Heb je een leuke partijprijs, dan is het nog beter.

Over de verzending of het afhalen kunnen we zeker afspraken maken.

• Moonlampjuh

huh? heb je de kruidvat en xenos al geprobeerd? en blokker?

• Kirstin

Sorry hoor, maar wat heb ik nou aan zo'n opmerking? In augustus ligt daar uiteraard het kerstassortiment nog niet in de winkel en 200 stuks is ook niet echt een hoeveelheid om daar mee aan te komen.

Nee dus, en dat is ook de bedoeling niet.

• Moonlampjuh

ten eerste gaat dat assortiment gauw genoeg komen en ten tweede heb je er niet bij gezet voor welke datum je het binnen wilde hebben

• David Verbeke

Beste Kirstin,

Ook al is het antwoord niet onmiddellijk hetgeen waarop je zat te wachten, daarom hoef je nog niet zo bot te reageren, per slot van rekening was de reactie goed bedoeld. Jouw repliek is niet onmiddellijk een aanmoediging voor andere mensen om nog te reageren. Probeer in de toekomst misschien wat diplomatischer te zijn.

David V.

• Kirstin

Hallo David en Moonlampjuh,

Inderdaad…het kwam misschien ietwat bot over. Maar je wilt werkelijk niet weten wat voor reacties ik binnen krijg (heb op meerdere plaatsen deze ad. staan). Het lijkt misschien heel simpel: even 200 kadootjes kopen, maar er komt veel meer bij kijken dan “alleen maar” naar de winkel gaan.

Het kadootje moet zowel leuk zijn voor een 4 jarige als voor een 12 jarige, het moet van deugdelijk materiaal zijn, de kans dat hun papa en mama ook zoiets kopen moet klein zijn, maar bovenal: we moeten het op tijd hebben omdat de aanloop naar Kerst verschrikkelijk druk is en we niet op het laatst nog kunnen gaan kijken.

Daarom “doe” ik deze “jacht” al jaren op deze manier en zeer naar tevredenheid, want de leveranciers reageren vaak heel leuk. Enne…..voor 50 cent koop ik bij een Blokker etc. helaas echt geen kadootje meer zoals boven omschreven

Dus: sorry dat het bot overkwam, je bedoeling was inderdaad goed. Maar nadat ik net even een mailtje over 200 condooms met glittertjes binnen had gekregen als kerstkadootjes, schoot dit even verkeerd en reageerde ik te bot.

Groet, KirstinDavid Verbeke schreef:

>

> Beste Kirstin,

>

> Ook al is het antwoord niet onmiddellijk hetgeen waarop je

> zat te wachten, daarom hoef je nog niet zo bot te reageren,

> per slot van rekening was de reactie goed bedoeld. Jouw

> repliek is niet onmiddellijk een aanmoediging voor andere

> mensen om nog te reageren. Probeer in de toekomst misschien

> wat diplomatischer te zijn.

>

> David V.

• Moonlampjuh

is goed hoor kirstin. en het zelf maken van kadootjes met die kinderen? kaarsen kun je volgens mij heel goedkoop zelf maken en andere dingetjes ook wel. figuurzagen ofzo. de wat oudere kinderen kunnen dat wel.

• starwoman

hoi

wij hebben als school 2 jaar terug, 350 kerstballetjes gekocht bij xenos (12 in 1 doosje ofzo)

Best wel voordelig per stuk.

Gewoon vroeg erbij zijn, en gelijk vragen of ze er 200 stuks van hebben, of een dorp verder rijden naar die xenos.

Je kleed t leuk aan, wij hadden een kaartje eraan gemaakt met fijne feestdagen, en op een leuke manier aangeboden.

Succes ermee…

Ben ook al aan t rondkijken….

• Regina

Wij hebben vorig jaar bij de action kerstboombeertjes gekocht. ( koste 2,99 voor 12 stuks) En ze hadden er meer dan genoeg.

Ik zag ze van de week weer liggen. Ook de 12-jarige vonden ze heel leuk.