Hallo David en Moonlampjuh,
Inderdaad…het kwam misschien ietwat bot over. Maar je wilt werkelijk niet weten wat voor reacties ik binnen krijg (heb op meerdere plaatsen deze ad. staan). Het lijkt misschien heel simpel: even 200 kadootjes kopen, maar er komt veel meer bij kijken dan “alleen maar” naar de winkel gaan.
Het kadootje moet zowel leuk zijn voor een 4 jarige als voor een 12 jarige, het moet van deugdelijk materiaal zijn, de kans dat hun papa en mama ook zoiets kopen moet klein zijn, maar bovenal: we moeten het op tijd hebben omdat de aanloop naar Kerst verschrikkelijk druk is en we niet op het laatst nog kunnen gaan kijken.
Daarom “doe” ik deze “jacht” al jaren op deze manier en zeer naar tevredenheid, want de leveranciers reageren vaak heel leuk. Enne…..voor 50 cent koop ik bij een Blokker etc. helaas echt geen kadootje meer zoals boven omschreven
Dus: sorry dat het bot overkwam, je bedoeling was inderdaad goed. Maar nadat ik net even een mailtje over 200 condooms met glittertjes binnen had gekregen als kerstkadootjes, schoot dit even verkeerd en reageerde ik te bot.
Groet, KirstinDavid Verbeke schreef:
>
> Beste Kirstin,
>
> Ook al is het antwoord niet onmiddellijk hetgeen waarop je
> zat te wachten, daarom hoef je nog niet zo bot te reageren,
> per slot van rekening was de reactie goed bedoeld. Jouw
> repliek is niet onmiddellijk een aanmoediging voor andere
> mensen om nog te reageren. Probeer in de toekomst misschien
> wat diplomatischer te zijn.
>
> David V.