Mijn gedicht staat in de krant!!!!

• Monique van Veronica en Lucas

Oh jongens, wat een surprise! In de Amersfoort Nu (wekelijks krantje), staat mijn gedicht voor Lucas heel mooi afgedrukt!!!!! Er is een kerstbijlage en tijdje terug vroegen ze om inzendingen, omtrent thema Rijkdom. Dus heb ik mijn gedicht over Lucas er heen gemailt. Maar ja, ze krijgen altijd zo veel inzendingen, dat ik er niet vanuit ging, dat de mijne er uit gepikt werd. Ging ik net naar bed, nam ik de Afoort Nu ff mee. Sla het open en….. DAAR STAAT HET! Aaaah ben zo blij joh. Tis maar goed, dat ik me net op tijd bedacht, dat het al 12 uur was hahaha, wilde namelijk gelijk rond bellen hihihi. Doe ik het morgen. Bewaar het mooi hoor.

Het gedicht zal ik hier nu ook nog ff plaatsen, zodat jullie weten, over welke het gaat:

Rijkdom

Bijna vloog je als een vlinder

liefelijk over een prachtig veld

landde je op een mooie bloem

met de zon, die jou een mooi verhaal verteld

Bijna moest ik je zoeken

tussen de sterren, hoog aan de lucht

moest ik je zoeken, als een ster

die schittert in een zucht

Bijna was je een engel

mooi zwevend op een wolk

zacht zingend en spelend

kijkend naar beneden, naar het gewone volk

En dit alles is onbeschrijfelijk mooi

maar lieve Lucas, wat ben ik blij

je bent hier toch als een gewoon mens

als mijn zoon, bij mij…

En dan mijn naam er onder. Nou toch leuk hoor. Ben best wel trots op mij zelf hihi.

Enne…internet is geduldig, dus ben gelijk mijn bed uitgestormd om het te plaatsen hier.

gr Monique

• Moonlampje

gefeliciteerd hoor meid:D,

heb je mijn kerstgroet een paar draadjes terug nog gezien (onder die van jou?)

liefs,

Moonlampje

• silvia

Joepie de poepie

mijn gedicht staat er niet bij maar nu moet ik eerlijk bekennen die van jou is ook het lezen waard,gooi zo nu en dan een gedicht op internet en je zult zien allemaal leuke reactie's en wie weet.

Groeten Silvia

• Ruud

Proficiat, Monique.

Ik kan me je enthousiasme goed voorstellen.

Mooi gedicht ook trouwens.

Ik zou willen zeggen, gewoon doorrrrgaaan met dichten

Groetjes

• Colet

Onwijs leuk mooi gedicht Monique. Toppy.