“hoe heet ie ook al weer?”, hahaha. Veronica was met Lucas in dr tent (ze ging zowaar dr kamer opruimen daarvoor), maar even later vond ik ze op allemaal gekke plekjes. Ook weer achter het gordijn van Lucas, waar ze voorzichtig mee moeten zijn, aangezien ze die al eens van de muur af hadden getrokken. “Ga daar nou eens weg, jullie weten toch dat dat niet mag?”, “Ja maar, ik ben Maria en we zoeken een plekje in de herberg, voor mij en mijn kindje in mijn buik… Nu moeten we weer een nieuw plekje zoeken in de kou..”, oke ik moest toen al wat lachen. “Wie is Lucas dan?”, “Nou hij is eh…hoe heet ie ook al weer?”, “Jozef?”, “Ja, die ja…Jozef!”. Waarna ze gelijk dr babypop onder dr trui propte hahaha . Daarna liepen ze naar de kerststal, om daar dr kind maar te gaan krijgen. Hoe die moest heten, wist ze nog niet. “Wat vind je van Jezus?”, “Ja, dat is een goede naam zeg.”. En jongens wat een wonder! Niet alleen kindje Jezus kwam er uit, zelfs een hondje…. Heeft dat ook in de bijbel gestaan? :D Hahaha. Je kunt wel merken, waar ze op school mee bezig zijn .;-)

gr Monique