alle 15 kerst

• lisa c

zijn er nog mensen die ook gestemd hebben voor het mooiste kerstliedje bij het progamma van net 5 alle 15 kerst ,.je kan uit 15 liedjes kiezen

Ik heb zelf john lennon gekozen dat blijf ik een mooi nr. vinden maar er stonden nog meer goede nummers bij

kerstgroetjes van lisa

• Moonlampie

nee dat niet, maar gister weer een heeeeeeeeeeeeeeele oude kerstcd gevonden waar ook hele goede nummers op staan. christmas with the stars heet ie en al jaaaaren oud maar blijft leuk om te luisteren

• Monique van Veronica en Lucas

Ja, ik ben direct na de uitzending, naar die site gegaan en ook ik heb War is over van John Lennon gekozen. :D. Eigenlijk vond ik het wel moeilijk, maar dit liedje is gewoon mooi.

Dat ene nummer van Elton John (Winter in July) is ook zo leuk, staat niet op die site hoor en een echt kerstnummer is het niet eens, maar het komt wel redelijk kerstig over, staat ook op een kerstcd. Kennen jullie die?

gr Monique

• lisa c

hoi

het nummer van elton john ken ik niet

ik vond het ook best moeilijk om een keuze te maken uit de liedjes want er waren verschillende nummers die ik goed vond maar john lennon vind ik dan toch het mooiste nummer dus het wordt volgende week kijken wie er op 1 staat