kerstverhaal

• Sylvia

Ik ben op zoek naar het kerstverhaal (voor middenbouw) over Jozef en Maria en de geboorte van Jezus. Dit wil ik namelijk graag voorlezen in de klas.

Wie kan mij helpen???

Groetjes Sylvia

• Nieuwjaartje

Maria is zojuist, eergister ofzo, onbevlekt ontvangen. Door wie, hoe en waar is immer nog onbekend.

Men is nog steeds opzoek naar de dader. Het daderprofiel kan per werelddeel verschillen.

Waarschijnlijk is deze informatie iets te veel voor de middenbouw. Nog een jaartje wachten dan maar?

• Moonlampie

wat is dat nou weer voor idiote reactie? als je het niet weet reageer dan gewoon niet okee

• Mysty

Hallo Sylvia,

Ik heb op een site een boekje gevonden waarin het kerstverhaal op een leuke makkelijke manier geschreven staat.

Het boekje staat op de volgende site: http://www.mariannebusser-ronschroder.info/kerst/

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Mysty

• Monique van Veronica en Lucas

Idd een belachelijke reactie en wel heel erg onkerstig zeg. Bah.

Ik denk dat het boekje van Marianne Busser en Ron Schroder een mooi boek is, net als Misty al zegt. Dit zijn natuurlijk al goede kinder schrijvers, wel is waar in rijm vorm, maar toch leuk geschreven en heel duidelijk voor kinderen. Zelf heb ik meerdere boeken van ze (Het grote Sinterklaasboek voor Peuters en Kleuters, het Kerstboek voor P en K, Het jaar rond met de kaboutertjes, geboortegedichtjes) en mijn kinderen zijn er gek op. Het maakt alles wat begrijpelijker voor ze!

Aanrader dus.

gr Monique

• Vlakedaki!!!

De waarheid is hard en koud, als je op een steen zit. Vooral als de waarheid als zodanig niet wordt (h)erkend.

Vlakas, aangenaam…

• Monique van Veronica en Lucas

Gaap…… (wil iemand hier ff een slaperig smiletje bij plaatsen svp?)

• Colet

Hey kijk eens op mijn hobby site meschien een idee

http://www.gdva.com/kerst.htm

• Moonlampie

je bent aan het spammen en dat is niet leuk:(

• Colet

Ow spammen wat je zelf maak als ter info en gratis en ik verdien er niks mee en kerst vind ik leuk is spam.

Leg eens uit dan