Het lijkt wel een vast ritueel te worden?
Dikke Kus van Ginger
hallo ginger ja ik ben er ook weer eindelijk weer internet.
moet alleen wel veel werken dus nie veel tijd maar ik hoop dat je nog reageerd op dit berichtje.
veel plezier met deze dagen er zijn wel veel nieuwe mensen hier op deze site, nou doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en veel kussssssssssjesssssssssssss van je kerstboompje
hahahaha tuurlijk reageer ik op jouw berichtje!
Was al weer dagen aan het kijken of je al geantwoord had….
Maarre ook hier heel druk met werk en met verbouwing. Vorig jaar zat ik nu nog zonder werk, maar ben nu alweer bijna een jaar aan de gang bij mijn nieuwe baas. Inderdaad heel veel nieuwe mensen hier!
Heb er niet veel mee, maar ach tis kerst he!
Dikke kus Ginger
moet alleen 2de kerstdag werken dus wel gezellig heb ik tenminste wat te doen ga je weer gourmetten deze kerst of ga je op familiebezoek?????????????
er zijn wel veel onbekende op deze site of heb jij stiekem soms een andere naam want er zijn namen die best wel veel voorkomen.
vandaag ben ik weer eens vrij en kan ik mooi ff alle mailtjes doorlezen enzo.
heb je je huis al wel een beetje versiert na die verbouwing of bedoel je verbouwing dat je huis nu in kerstsfeer is, ha ha.
nou tot horens ben je ook wel eens op chatrooms?????????
zo ja op welke doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
hahahaha nee we zijn echt aan het verbouwen hier. Betonnen vloeren nieuw dak, noem maar op! Ben echt met geld aan het smijten!
En ik gebruik alleen de naam Ginger hier, maar ik ben hier echt maar heel sporadisch om op jouw berichten te reageren.
Vaak ben ik te vinden onder Louella, maar ben tegenwoordig veelste druk met alles behalve de pjoeter!
En ja eerste kerstdag weer gourmetten met familie en tweede kerstdag heerlijk voor ons tweetjes!! Beter!
Zaterdag daarna wel werken, maar ach da's nie zo erg (heb leuk werk hahahaha!)
Hoop hier voor de kerst nog ffkes te komen en spreek je anders nog wel!!!
(al ist volgend jaar he! We houden de traditie hoog!!)
Dikke kus Ginger
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?