kerst msn?

• Monique van Veronica en Lucas

Het lijkt me toch wel leuk, om eens met de kerstofielen hier, te msnnen. Dus met zijn allen tegelijk. Kan ook in een chatbox natuurlijk, maar msn is makkelijk (vind ik). Maar als er geen msn is, bij jullie, is een chatbox ook prima. Name it. Ideetje? Gezellig. Ipv rond de kerstboom, allemaal rond de kerstpc. Ook leuk ;-)

gr Monique

• Ger@rd

Oh. mensen die me toe willen voegen aan msn? Dat mag :D

cradle1984@hotmail.com

Gr,

Ger@rd

• Vinnie

Da's 'n leuk idee,

dus doe ik ook mee.

voeg me toe op jullie msn,

en zien jullie mij als ik online ben :-)

voor nu wens ik ieder een fijne sinterklaas,

maar vanaf morgen is de kerstman de baas :D

hahahaha.. ..

insanolia@hotmail.com

Groetjes,

en tot HO HO HO :+

Vinnie

Zoooo gedaan! Jullie zijn toegevoegd hoor! Ik ben dan trouwens Gravin Dracula (what's in a name). Dus eh..dan weten jullie dat!

Sinterklaas is geweest vandaag, het was heel heel leuk, de kinderen hebben veel gehad (dochter zit nu te Game-guben met papa, nee kreeg ze niet met sinterklaas, deze was al van pa), ze waren niet eens vervelend ;-). Komt vast omdat ik zo slim was, sinterklaas in de middag te laten komen!

En morgen…morgen mag mijn kerstdorpje staan….. Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. :D:D

gr Monique

Eh… zal ik mijn adres ook maar ff hier neer zetten? Nu niet allemaal tegelijk in mijn postvakje kruipen hoor, raakt ie zo vol van :D:D:D (en dan gaan de msn medewerkers weer van die vervelende mailtjes sturen, dat ik alles moet leegkiepen haha).

monikie1@hotmail.com

• Colet

hey als julie denken wie is wacolet@hotmal.com Dat ben ik van gdva.com

dus bij deze heb ik jullie toegevoegd.

• Moonlampie

doe mij ook maar dan:D

moonlampje@hotmail.com

Gedaan! :D