ho ho ho

• Vinnie

Hoi mede-kerst-freaks,

Zal me ff voorstellen,

ik ben vinnie en al enige tijd lurk ik een beetje mee met jullie berichten.

heb samen met mijn vriendin een behoorlijke kerst-tik ;-)

niet dat we er last van hebben,alleen zo rond november begint het aardig te kriebelen ;-)

We hebben de tuincentra's al aardig platgelopen,opzoek naar leuke en vooral nieuwe kerstideeen,

om ons huisje weer eens goed te kunnen verlichten in de donkere dagen voor kerst.

nu staat onze serre nog gezellig verlicht met paard en sint,

maar stiekumpjes aan zijn we toch aan het aftellen voor 6 dec.

want,ja ook de nederlandse traditie laten we in ere,en vergeten we de goedheiligman niet.

dus bij deze wens ik alle mede kerst freaks

veel sterkte met de laatste dagen.

en veel plezier met het opzetten,aanbouwen van jullie kerst rituelen :-)

en sluit ik maar af met ;

HO HO HO

• Ger@rd

Hey Vinnie,

Bij ons thuis precies het zelfde, eerst even de sint uitzwaaien en dan de boel ombouwen :D Ben vandaag nog naar de eurofleur geweest (bedankt voor de tip Monique ;-) ) Daar heb ik nog wat leuke dingen gekocht. Maar 7 dec wordt de boel omgebouwd. IK ga 6 dec nog naar Dusseldorf dus daar vind ik vast nog meer leuke dingen.

Groetjes,

Ger@rd

• Monique van Veronica en Lucas

Hallo Vinnie,

Leuk nog een kerstfreak erbij! Ben volop bezig, hoewel dat wel een beetje stiekem moet, omdat het deze week natuurlijk Sinterklaas week is. Ben al vast spullen bij elkaar aan het zoeken, had zo veel gekocht weer (oei moet me schamen :D), dat ik het her en der verspreidt had…. Maar goed, ik heb bijna alles gevonden, hoewel… ik mis een Lemax boom grrrr. Mijn grote boom, die als kerstboom, midden op het pleintje had moeten staan. Nou ja… ik kijk wel bij Xenos, die heeft ze vast ook, toch?

Jaaaaa Ger@rd, leuk he Eurofleur. Weet je wat nog het leukste is? :D:D Ik was er ook met mijn zoontje! Hahaha. Om 14.00 uur tot 14.45, toen moesten we naar school, om mijn dochter op te halen. Gelukkig is dat daar dichtbij haha. Ik heb nog wat rode kerststerren, voor in de boom gekocht. De kerstbomen waren ook allemaal al weer te koop en ik vind ze schandalig duur! Als je ziet wat er aan inkoop voor prijzen zijn… Tsss. Ik kijk voor mijn boom, mooi bij een kleinere handelaar ;-).

Ik ga zo vast wat Lemax boompjes optuigen ;-).

Vinnie (Vincent??), waar kom jij ongeveer vandaan? Misschien heb je nog wat leuke kerstshop tips voor ons? Ik kom uit Amersfoort en daar is de Eurofleur in Leusden je van het! Zoals Gerard wel zag :D.

gr Monique

• Vinnie

hallo,

leuk jullie reactie's,

ik kom uit velp (ligt bij arnhem) de leukste kerst-tuincentra die wy tot nu toe hebben gezien was toch wel tuincentra overvecht in beuningen.

en ja ook wij hebben iets te veel gekocht,vraag me nu al af waar we alles neer en op moet hangen.. .. hahaha.

volgend weekend is er in arnhem een kerst beurs,ben toch wel benieuwd hoe het daaro is.misschien dat we er nog leuke idee's kunnen opdoen.

en na het bekijken van de lemax kerst dorpjes denk ik dat ik heimelijk verliefd ben geworden.. .. :-)

werd vandaag getipt over een kerstmarkt in de grotten bij maastricht/valkenburg

hebben jullie er misschien wel eens over gehoord,of wel eens geweest ??

bedankt voor de tip Monique,

als we tijd ervoor vinden duiken we dit weekend nog even naar eurofleur ;-)

denk dat ik nooit uit gekeken raakt.. .. :-)

tot

Ho Ho Ho

• Ger@rd

Hey Vinnie,

Ik ben pas nog in die grotten geweest :-) Ik heb er geloof ik nog een folder van over de kerstmarkt daar. Ik zoek het even voor je op.

• mike

doei