Mooie plaatjes.

• Ger@rd

Zicht vanuit het zolderraam.

Aan de rand van het kasteelpark.

Zicht vanuit het kasteelpark.

Kasteelpark.

De hond boeffie die sneeuw ook heel erg leuk vind :D

De brandweerkarzene.

Stadspark.

Meeuw.

Stadspark2.

Stadspark3.

Stadspark4.

Voetstappen.

Heuvel.

Zicht vanuit zolderraam2.

• Monique van Veronica en Lucas

Zo Gerard, jij hebt leuk uitzicht vanaf jullie zolderraam hoor. Of is het jouw zolderraam (nee toch? je woont bij ouders?), mmm is wel erg nieuwsgierig, maar ja, dat krijg je met deze foto's ;-). Kasteeltuin? Ziet er wel heel gezellig uit. Waar is dat kasteel?

Ga maar weer eens verder hier.

gr Monique

• Ger@rd

Nieuwsgierig zijn mag best hoor :D Eigenlijk heeft mij zusje dat leuke uitzicht vanuit het zolderraam. En ja ik woon nog bij mij ouders (vind mezelf nog een beetje jong om op me zelf te wonen ;) ). En dat kasteel, uhmm ik dacht op de 3e of 4e foto dat je er een klein stukje van kan zien. Was wel een leuke dag, word je wakker, kijk je uit het raam, zie je dat het sneeuwt. :) en dat rond die tijd van het jaar. Helaas maar voor een kort middagje.

Gr.

Ger@rd

(nu maar hopen dat er snel weer een hele lading uit de lucht komt vallen)

• Floor

Wat een mooie foto's!! Ik wou dat dat ook bij ons in Zeeland was, maar hier dicht bij de zee is sneeuw haast zeldzaam geworden. Jammer, want ik ben ook zo'n sneeuwfreak, net als jullie.

Groetjes, Floor.

• Monique van Veronica en Lucas

Maar Floor, dan heb jij wel de zee! Ik moet het doen met het Valleikanaal :D. Ach…ook hier is sneeuw er niet zo heel veel, echt niet. Ene jaar wel, andere jaar niet, jij hebt altijd de zee bij je ;-).

gr Monique

• Floor

Ja, dat klopt. Maar als je nu denkt dat ik elke dag over het strand wandel, heb je het goed mis. Ten eerste is daar de tijd niet voor bij mij en ten tweede: voor ons is de zee en het strand zo gewoon geworden, dat ik, als we eens een keer op vakantie gaan, het liefst iets boek met veel bossen. Geweldig vind ik dat! Maar sneeuw komt niet zo vaak voor en als je dan, net als ik, gek op sneeuw bent, dan vindt je het prachtig als er maar 1 cm. valt. Bij ons, met die zoute zeelucht, is het ook heel vlug verdwenen. Een sneeuwpop maken is er bij ons niet vaak bij, helaas!!

Maar ik ben blij met elke vlok die er valt en sta ik steeds uit het raam te kijken.

Groetjes, Floor.

• Lisa

Mooi!