Mooie plaatjes.

• Ger@rd

Plaats hier de mooiste winterse en kerstplaatjes.

• Monique van Veronica en Lucas

Ik heb dr een heleboel, nog wel nog mooiere ook, maar goed, ik houd het ff bij deze 3. Benieuwd wat voor leuks er nog volgt.

Gr Monique

• Colet

Hey ik ga vandaag naar eindhoven eisculter zo iets. Ik ga foto`s maken samen met me vriendin.

En hoop dat er mooi kiekjes zijn.

Maar die komen op me site te staan www.gdva.com maar dat denk ik dat het rond de nacht er op staat. Maak wel een nieuwe bericht aan.

Ik ben de persoon met gratis .

Oooh jammer. Komt het toch, doordat het een prive groep is. Ik zal vanavond de foto's ff veranderen, zodat het ook hier te zien is. Nu lukt het heel ff niet, vandaar.

gr Monique

• Ger@rd

OKé ik wacht geduldig af :D

Goed nog een keer, ik heb er een aantal ge-upload. Kon er niet nog meer naar toe verschuiven, want dan komt mijn msn groep in de knel haha. Ruimte zit vol, tis ff schipperen. Eerst deze maar eens dus. Zijn wel echt een paar favorieten hoor. Al heb ik er nog veel meer, maar ach..er moet een begin gemaakt worden ;-).

Dan nog een “echte” foto.

En tja..deze hoort er voor mij wel echt bij hoor, moet altijd weer lachen, als ik deze zie, grote kerstgrap.. :D

Goed hier maar eens mee beginnen ;-)

gr Monique

Mmmm er is er eentje niet gelukt, nog een keer dus. Kunnen jullie het nu wel zien eigenlijk?

.

Gr Monique

• Ger@rd

Ik zie ze perfect, leuke plaatjes ;)

Ja, leuk he? Hahaha, lekker winters. Het is natuurlijk mijn diepe onverwoestbare hoop, ooit ook in zo'n huis te wonen.. Zit er vast niet in, maar wie weet, met de eindejaarsloterij! :D

gr Monique

• Ger@rd

Tjah, wie wil nou niet in zo'n mooi huisje zitten tijdens kerst. Ach, laat ik de hoop maar vestigen op een mooie witte kerst (zit er vast niet in, maar je weet maar nooit). Dat zou prachtig zijn. Ook leuk voor de foto's trouwens. Ik heb nog foto's op de computer staan van die spontane sneeuwbui een tijdje geleden. Even kijken of ik ze erop kan zetten.

Gr.

Gerard