De Kerstman bij u op bezoek

• De Kerstman

Na een drukke Sint Nicolaastijd kunnen wij u van dienst zijn met een kerstman. De enige echte Kerstman komt bij u thuis, bedrijf of winkel(centrum). Hij deelt graag dingen uit, gaat op de foto en kan hele spannende kerstverhalen vertellen.

Ook kunnen wij u van dienst zijn met kerstmeisjes. Wilt u een onvergetelijke kerst? Neem dan snel contact op via cdekriek@wanadoo.nl of bel naar 0871-902253.

Met vriendelijke groet,

De Kerstman

• Ger@rd

Dit bericht is al eens gepost.

• Alex

Daar ga je weer met je kritiek, ben je altijd zo ????

Bekijk het leven eens van een andere kant dan overal iets op aan te merken!!!

• Ger@rd

Alex ik wil helemaal geen conflicten maar zoek jij ze nou zelf op? Ik zeg gewoon dat deze al een keer gepost is. Niets negatiefs ofzo. Maar hij staat al een paar onderwerpen naar beneden en daar is een vraag op gesteld en ook nog niet beantwoord. Voor alsnog wil ik daarmee niet negatief overkomen.

Met vriendelijke groet,

Gerard

• De Kerstman

Beste Gerard,

Is er iets op tegen dat dit bericht meerdere keren op een prikbord staat? Je zal hem misschien n de komende kersttijd wel vaker tegenkomen. Op het bericht heb ik wel gereageerd maar dit direct naar het mailadres van de zender gestuurd en dus niet via het prikbord. Ik hoop dat je je er verder niet druk om kan maken, dan wil ik ja alvast 1 ding wensen: merry Christmas.

Met vriendelijke groet,

De Kerstman

• Ger@rd

Waarom post je hem twee keer dan?

(ohjah, jij ook vrolijk kerstfeest)

• Monique van Veronica en Lucas

De Kerstman heeft het nog niet zo druk geloof ik, daarom post hij vaker :D. Maar om nou gelijk Gerard aan te vallen…. Béétje overdreven. Toevallig door iemand, die schijnbaar alleen maar als doel heeft, kijken wat Gerard post….

En volgens mij was het al eens een keer daar weer voor gepost ook toch? Is dit niet een mooi berichtje voor Marktplaats? Op de kerst afdeling dus. Daar wordt vele malen meer gekeken dan hier.

gr Monique (Gerard is de enige man, die ik “ken”, die zo met Kerst bezig is, dus wie aan Gerard komt, komt aan mij hahahahaha :D:D)

• Ger@rd

Dank je Monique :D:D

Maar even zonder gekheid. Ik heb er wat van gezegd omdat ik het niet nodig vind dat twee precies dezelfde berichten op het prikbord staan en dan ook nog op één pagina. Goed, ik heb een verkeerde opmerking gemaakt tegen GRATIS, dat geef ik ook toe maar om gelijk een berg negatiefe woorden over me heen te storten vind ik een beetje ver gaan. Alex/de kerstman, stuur anders even een mailtje dan komen we er vast wel uit. Dan hoeven het prikbord ook niet te vervuilen en andere mensen lastig te vallen met onze opmerkingen tegen elkaar. Ik ben gewoon voor een gezellig prikbord zonder ruzie, maar wel met normale berichten zodat de boel een beetje overzichtelijk wordt.

Met (nog altijd) vriendelijke groet,

Ger@rd