Overvecht.

• Ger@rd

Hoi,

Ik ben vandaag bij tuincentrum overvecht geweest in Utrecht en ik moet zeggen dat er weer veel te zien was. Wat mij ook opviel waren de gekleurde kerstbomen, witte, rode, paarse en goudkleurige. Zag er erg leuk uit. Wie nog niet geweest is kan ik aanraden nog even te gaan. Veel te zien en natuurlijk te kopen :D

Gr.

Ger@rd

• Brigitte

Ben zelf in zaandam geweest en inderdaad heel mooi de kerstafdeling.En ook Lemax spullen.

• Monique van Veronica en Lucas

Snik, ik ben met een vriendin vandaag naar de Margriet Winterfair geweest, in de Jaarbeurs. Wat een teleurstelling! Het was gewoon een grote Huishoudbeurs, met een iets kerstig tintje. Wat hebben wonderpleisters nou met Kerst te maken? Om maar iets op te noemen. De kerstballen waren op 2 handen te tellen. Jammer hoor. We hebben nog zitten denken, om Overvecht maar op te zoeken, alleen wisten we niet, of het wel open was…. Waren al wel in Utrecht natuurlijk…

Nou ja, volgende keer maar weer naar Leusden ;-).

gr Monique

• Ger@rd

Als het goed is dan in Overvecht in Utrecht iedere zondag open. :D:D

Gr,

Ger@rd

ps,

jammer van die beurs.

• cindy en ??,, 31.3 wkn

wij gaan over 3 weekjes naar utrecht. mn mannetje heeft dan 3 weekjes vakantie en gaan we een daje shoppen in overvecht

Argh Gerard, had ik eerder moeten weten! Hahaha, hadden we niet op de hh beurs gelopen. Echt jammer hoor, als je website en tijdschrift zelf moest geloven, was het hét kerstevenement van de eeuw…. Nou dus niet. Maar ach… lol hadden we toch wel hahaha ;-).

Gerard, jij woont in de buurt van Utrecht? Wij komen dus uit Amersfoort (had ik al eens verteld hier geloof ik).

gr Monique

• Ger@rd

Ik kom uit Wijk bij Duurstede, ligt onderaan in de provincie. Maar mijn school ligt in Utrecht dus daar ken ik ook redelijk de weg. Ik ga morgen toevallig even naar Amersfoort, heb je nog tips voor eventuele winkels?

Gr.

Ger@rd

Ha Gerard, je leest het nu vast niet meer…. Maar goed, ik zal toch nog ff wat winkeltjes opnoemen voor je ;-).

In Leusden de Eurofleur, dat ligt vlabij het Elisabeth Ziekenhuis, heel bekend, grootste kerstmarkt in de regio. Op de Amsterdamse weg (waar de Gamma ook is) heb je Intratuin, ben er nog niet geweest, maar dat is meestal ook wel leuk. Verder heeft Xenos wel veel nu, maar ja…die zit overal met zijn spullen wel. V en D stelt niet veel voor. Dus eigenlijk alleen de 2 grote tuincentra, zijn de moeite waard.

Wijk bij Duurstede, ben dr in een grijs verleden een keer geweest geloof ik, maar tis nog Utrecht. Daar gaat het om ;-).

gr Monique

• Ger@rd

Ik heb het lekker toch nog gelezen en ik zal kijken of ik er kom ;) Ik zal iedergeval het centrum helemaal doorspitten.

Gr.

Ger@rd