Lemax

• Marjolein

Hoi,

ik heb vanmiddag een site ontdekt waar je heel goedkoop Lemax kan bestellen.

Ik ga zeker wat bestellen, heb ze net gebeld en het duurt 2 weken voordat je het binnen hebt. Het komt toch helemaal uit Californie USA.

Kijk maar eens op www.dollhouses-trains-more.com

Groetjes, Marjolein

• Monique van Veronica en Lucas

Oh wat een mooie site!!! Ze hebben zelfs Ann of Green Gables huisjes! Weet natuurlijk niet of jullie dat boek of die film kennen? Serie is het meer. De serie Road to Avonlea is misschien wel bekend. Daar komt het dus uit. Niet eens zo duur nee. Goh, ik ga dr lekker nog ff rondneuzen.

gr Monique

• Ger@rd

Ziet er allemaal heel mooi uit. Maar met de verzendkosten erbij is het wel heel duur, en dan niet te vergeten dat je met creditcard moet betalen die ik dus niet heb. Helaas pindakaas.

Ja, dat zag ik dus later idd ook. En een creditcard ga ik ook niet aanschaffen. Wie weet op de winterfair zondag.

Maarrrr om ideetjes op te doen, is het een mooie site, want ze hebben héél veel Lemax spullen. Echt van alles, niet alleen maar kerst spullen.

gr Monique

• Marjolein

Verzendkosten vallen wel, en ja inderdaad je hebt een creditcard nodig.

Groetjes, Marjolein

• Ger@rd

Vallen wel mee, ik zag toch echt iets van 55 dollar staan. Dat lijkt mij vrij veel. Voor dat geld kun je net zo goed wat andere leuke dingen kopen van lemax in Nederland.

55 dollar voor verzendkosten? Heb je dat goed gelezen? Ik ga ook nog eens kijken.

Maar de site is wel erg mooi en Marjolein had gelijk, om het hier te plaatsen.

gr Monique

Ik kom op nog hogere verzendkosten uit?? 146 dollar?? Dat kan toch haast niet? Ik doe het vast verkeerd…

gr Monique

• Ger@rd

Hahaha, je weet maar nooit natuurlijk. Je hebt verschillende manieren van verzending. Maar het blijgt duur.

Dat was voor een poppenhuis van 100 dollar. Was zelfs nog de goedkoopste manier ook hahahaha. Toch maar naar de Xenos gaan…. ;-). Maar de site blijft gewoon leuk om te zien hoor (te verlekkeren).

gr Monique