KWARKOLIEBOLLEN !!!!!!!

• Sandra

Vorig jaar heb ik ook een berichtje geplaatst om te vragen of er mensen zijn die het recept van kwarkbollen weten of hebben, helaas heeft er toen niemand een reactie gegeven hopelijk zijn er nu wel mensen die mij kunnen helpen, want ik wil ze maken met oud en nieuw.

Het stond een paar jaar geleden op de oliebollenverpakking van Honig of zoiets en ze waren overheerlijk.

WIE HELP MIJ !!!!!! Alvast bedankt voor het meedenken en zoeken.

Groetjes van Sandra.

• Monique van Veronica en Lucas

Hoi Sandra,

Ik ben aan het zoeken geweest op Honig, maar helaas niets. Bij Smulweb heel veel oliebollen recepten, maar niet met kwark helaas. Ik weet niet of je ook bij Smulweb bent aangemeld? Daar kun je namelijk ook een oproepje plaatsen, of bijv op het Libelle forum, ongetwijfeld krijg je dan reactie's!

gr Monique

• Floor

Bel Honig op en vraag het hun.Nee heb je en ja kun je krijgen. Is het niet van hun, dan probeer je toch bij een ander..Succes!!

En voor als je het te pakken krijgt, smakelijk eten.

Groetjes, Floor.

• Sandra

Dit heb ik al gedaan en ze wilde het niet geven want volgens hun was het een bewerkelijk recept. Nou, dit is dus niet waar want het was juist makkelijk. En ik weet voor 100% dat dit recept van Honig is / was.

Ik wacht af op de eventuele andere reacties, bedankt voor jullie tips!