Kerstwensen

• Monique van Veronica en Lucas

Wat zouden jullie nou voor Kerst wensen? Mag van alles zijn. Vrede op aarde, een gezond kindje, rijkdom in geld, alles is prima….

Ik bijt de spits af:

Ik wens, dat de oma van mijn kindertjes weer gezond mag worden en niet een jaar in het ziekenhuis op de psychiatrische afdeling hoeft te liggen. Dat ze weer mijn schoonmoeder wordt, omdat we dr heel erg missen, want al zien we dr veel, ze is er niet echt. Kan oma kerst vieren met ons dit jaar? Dat hopen we…

Nu jullie.

gr Monique

• mieke

Zelf doe ik niet zo aan kerstwensen en zo, maar misschien helpt het als ik me dit jaar bij jouw wens aansluit.

In ieder geval veel sterkte voor jouw en beterschap voor je schoonmoeder toegewenst.

Groetjes Mieke

• Monique van Veronica en Lucas

Dat is nog eens aardig! Dank je wel.

gr Monique

• Ger@rd

Ik zou graag mijn overleden vader nog eens vrolijk kerstfeest willen wensen omdat hij vlak voor kerst 2000 is overleden en niet meer onder ons kon zijn. Veel te jong nog.

• Moonlampje

mijn kerstwens is dat ik aankomend jaar mijn eigen huisje krijg en dat iedereen vooral gezond blijft/wordt en nog lang van het leven kan genieten

Moonlampje

• Floor

Ik wens, dat het in de wereld weer eens wat rustiger wordt. Alleen denk ik dat dat niet lukt als je de kranten er zo eens op naleest. Helaas! Verder wens ik iedereen een gezond en gelukkig leven.

Floor.

• Rebecca,mama van Nancy&Dylano

ik zou ook wel weer eens een kerst met mijn overleden vader willen! maar dat is helaas niet mogelijk:-(. verder wens ik een wonder voor nancy's zieke vriendje (is 6 jaar met een tumor in z'n hersenstam),en dat wij allemaal gelukkig en gezond blijven.

liefs,rebecca