buitenverlichting

• tsjong

Elk jaar vraag ik me af hoe de meeste mensen veel kerstverlichting aansluiten buiten. We hebben geen opening waar het langs kan naar buiten..Ik duw de draden altijd onder de deur maar dit is waardeloos omdat alles in beknel komt. Hoel lossen jullie dit op? Ik kan nergens een dik verlengstuk doorheen halen..een raam die half open staat is een beetje koud :-)

• kaya

Ik vrees toch dat het een gaatje boren wordt,in muur of kozijn!!

• Ger@rd

Wij halen de stroom altijd uit de schuur (maar niet iedereen heeft een schuur op de goede plek staan). Vannuit daar kunnen we de buitenverlichting aansluiten. Maar in andere gevallen wordt het toch echt gaatjes boren.

• tsjong

jeetje daar begin ik maar niet aan :-( als er nog andere ideen zijn hoor ik het graag

• mieke

Laat door een elektricien een buitenstopcontact aanleggen. Een die je binnen aan en uit kan schakelen.

• kaya

Das een goeie optie,thnx,ga ik zelf ook maar eens over nadenken!

Bij ons wordt het ook ieder jaar weer meer verlichting…….tja we zijn lampjes freaks ;) en zaten ook al te denken aan een gat boren door het kozijn maar die contactdoos buiten………tssssssss dak er nou zelf niet op ben gekomen he!:p

• tsjong

lijkt me niet zo verstandig kunnen ze de boel zo mee jatten

• kaya

Nee hoor,wij wonen 2 hoog! :)

• Rian

Wij hebben het verlengsnoer wel eens door de brievenbus naar binnen geleid. Dat werkte prima. De stekker hebben we er eerst afgehaald, snoertje naar binnen, stekker eraan schroeven en klaar.

• tsjong

das een goed idee!