kerstemming

• deesdoos

hallo allemaal

ik zal me eerst even voorstellen.

ik ben Desiré ben 17 jaar en woon achtig (sins een maand of 4) in belgie aan de franse grens.

ik ben al helemaal in kerst stemming maar mag van me ouders nog geen kerst boom kopen, ‘t is nog geen sinterklaas geweest :-s toch is er al een winkel hier met een hele grote kerst afdeling met kerstbomen en alles wat je maar kunt verzinnen te koop over/met kerst spullen… ik hoop dat we van de week nog naar die stad gaan zodat we ff schroeven gaan kopen (ik vlieg gelijk die afdeling op natuurlijk!!) zijn er in nederland ook al winkels met kerstspullen? aangezien we waarschijnlijk volgende week naar nederland gaan om de rest van de spullen uit het oude huis te halen kunnen we wel een dagje shoppen. maar ik wil ook nieuwe cd’s kopen en nog kijken voor leuke versiering voor mijn slaapkamer… lampjes zijn hier erg duur 8 euro voor 20 lampjes… dus die zal ik in nederland moeten halen. misschien iemand die een leuke (grote) winkel weet in omgeving van lelystad of harderwijk of elburg? ons oude huis staat in biddinghuizen (sixflags) en daar in de buurt meot het dus een beetje wezen :-)

groetjes Desiré

• kerstboom

In doemere in almere buiten is al voldoende spulletjes te koop bij ranzijn. als je met de trein komt is het niet ver lopen. veel plezante kerstdagen in belgie desiree en misschien tot ziens op deze kerst site.

rond kerst is het best gezellig op deze site. doeiiiiiii

• Brigitte

Ik woon in Amsterdam,en hier vind je genoeg kerst winkels waar je je hart op kan halen….

• Ger@rd

Bijna overal hebben ze al kerstafdelingen in de winkels. In de ene winkel wat meer als de ander, maar in een grote stad is altijd wel wat te zien.

Gr,

Ger@rd

• deesdoos

heey

hartstikke bedankt voor de reacties :-) ik heb gister een kerstboompje en ballen enzo gekocht en kon het natuurlijk niet laten om hem al neer te zetten ;-) vind hem zelf best mooi geworden maar ja ieder zijn eige smaak ;-) nu nog me kamer, maar dat doe ik als sinterklaas bijna weer naar spanje vertrekt ;-)

• Ger@rd

Hij ziet er mooi uit hoor. Goed gedaan :-)

• kaya

hihihi…………heb je die echt nu al in je kamer staan deesdoos? :)

Ik wacht toch nog maar even tot de sint weer terug gaat naar spanje met het opzetten van de boom,ik denk dat ik al wel eerder ga beginnen met lampjes enzo,tis om 18:00 uur toch al stikkedonker mag de boel wel wat opgeleukt worden met lampjes,maar ja das mijn mening! ;)

• kerstboom

he kaya de sint komt uit turkije hoor en niet spanje hebben ze je toch heel wat wijs gemaakt