Uit eten met de de kindervriendelijk

• Wim Hoff

beste lezers,

Wie geeft mijn een tip om met de kerst samen met de kinderen 9 en 10 jaar te eten.

Het moet wel zo zijn dat de kinderen niet verplicht zijn om aan tafel te blijven zitten en er moet ook een mogelijkheid zijn tot spelen.

Liefst in de omgeving Noord- Holland.

Alvast bedankt.

• Moonlampje

volgens mij hebben ze zoiets alleen maar bij macdonalds… ben nog nooit een echt restaurant geweest waar ze zoiets hadden (en heb er al best wel wat van binnen gezien)

liefs,

Moonlampje

• Monique van Veronica en Lucas

Er is een site met kindvriendelijke restaurants. Moonlampje, ze zijn er wel hoor! Kennen jullie Robin Food? Dat is zo'n restaurant!

Ik zoek die link ff op.

gr Monique

http://www.dinnersite.nl/frame/index-kids.php3 Kijk eens hier, een site speciaal over kindvriendelijke restaurants!

Trouwens, je kunt natuurlijk ook een weg restaurant ofzo kiezen. Klinkt misschien gek, maar daar zijn ze goed op kinderen in gespeeld! Kijk maar eens hier: http://restaurant-noordholland.startpagina.nl/ . Rechts van deze pagina, zie je “landelijke ketens”. Kijk er maar eens tussen.

Anders kun je misschien wel naar een pretpark? Bijv Winter Efteling, daar kun je ook eten en het is natuurlijk heel erg kindvriendelijk. Wij hebben er eens met een baby en peuter op 2e kerstdag gegeten, hadden ze die waterorgel zaal “omgetoverd” tot Javaans Buffet restaurant, heel leuk en goed met kinderen te doen!

Gr Monique

• Chantal

De Mac was inderdaad ook mijn eerste gedachte!!!

• Wim Hoff

Monique van Veronica en Lucas,

Bedankt voor jullie info.

Ik ga kijken of ik er iets mee kan doen.

Nog een tip voor jullie is Robachers Molen in Hauwert.

Met een echte Kerstman voor de kinderen.

Graag gedaan! Hauwert ligt natuurlijk ook in Noord Holland? Aangezien ik een autoloze Amersfoortse ben..is dat nogal lastig, maarrrrr volgend jaar heb ik weer een ootootju, als het goed is. Dus wie weet!

gr Monique

• Moonlampje

hihi ik heb geen kinderen daarom heb ik er ook geen verstand van:D maar toch al wel het een en ander aan restaurants van binnen gezien dus vandaar dat ik daar mijn antwoord op baseerde

alles goed trouwens met het naamgenootje?

Hoi,

Ja hoor gaat prima op zich. Ik had al verteld van schoonma die in het zh ligt..nou die ligt er voorlopig nog wel. Hier in de straat gelukkig, dus we zijn dr telkens zo, aangezien ze maar een uur per avond bezoek mag hebben (paaz afdeling).

Maar verder, gaat het goed hoor :D.

De echte kindvriendelijke restaurants, tja…daar ga je natuurlijk niet heen, als je geen kinderen hebt! Zelf heb ik het nog niet echt gedaan, omdat ik mijn kinderen daar te klein voor vind. Je moet toch opletten namelijk, kindvriendelijk of niet. Hoewel, in Zandvoort bij CenterParcs ging het heel goed. Buffet restaurant, met speelruimte. Nu zaten daar wel mensen zonder kinderen natuurlijk en die keken ook wel eens geïrriteerd als mijn dochter of zoon weer naar onze tafel terug stormden, om iets te laten zien, maar ja…dan ben ik toch echt van mening, dat ze dan in het andere gedeelte moeten zitten, waar ze ver van die ruimte af zijn. Er zijn ook zeker restaurants, waar ik vroeger wel kwam en daar voorlopig een paar jaartjes niet meer zal komen hahaha. Doe het ze niet aan ;-), maar daar staat dan wel tegenover, dat mensen die geen kinderen hebben, ook niet moeten zeuren in een zn kindvriendelijk restaurant, over de herrie en kabaal die kinderen daar maken. Daar bedoel ik jou niet mee hoor, weet natuurlijk helemaal niet of jij dan zeurt hahaha, waarschijnlijk niet, want jij gaat daar niet heen :D. Slim:D.

Ik zal die kindertjes eens ff aankleden hier, zijn langzaam vandaag, studiedag van school, dus uitslaapdag….

gr Monique

• Moonlampje

haha nou ik kan me bij macdonalds best irriteren aan kinderen, maar dat zijn dan van die onopgevoede exemplaren;-) ik ga er vanuit dat jij je kinderen gewoon netjes opvoed en dan vind ik het ook niet erg als ze eens wat drukker zijn

heb je al een ideetje hoe lang je schoonmoeder in het ziekenhuis moet blijven of tast je daar nog helemaal in het duister?

nou veel sterkte ermee voor je man en je kids en ook voor jou en we lezen wel weer op het prikbord:D

liefs,

Moonlampje