Favo Kerstsong.

• Ger@rd

Mensen wat is jullie favoriete kerstmuziek top3:

De mijne:

1. Frank Sinatra - White Christmas

2. Wham - Last Christman

3. John Lennon - So this is christmas

• Monique van Veronica en Lucas

Top 3… mmmm moeilijk…

1. Last Christmas Wham

2. (dit is moeilijk vind veel leuk), toch ook maar John Lennon met so this is Christmas.

3. Ik ben een kerstbal van Bert en Ernie… kan het niet helpen, super nummer vind ik dat.. Probeer mijn kinderen ook bij te brengen, dat het leuk is ;-), maar helaas..zij zijn alleen van de Oh Denneboom hihi.

Ik heb toch een aantal kerstcd's en die worden allemaal gedraaid en er staan er ook een hoop ik de pc hoor.

gr Monique

• Ger@rd

Ik ben een kerstbal. Hahahahaha die ken ik niet. Die moet ik eens snel vinden (geen probleem met internet ;-) ) Maar voor de rest ook een aardige top 3. Hij verschild niet eens zo heel veel met die van mij.

Groeten.

Ger@rd

Pas op hoor, als je Ik ben een kerstbal zoekt…. hij blijft gelijk in je hoofd hangen ;-) en dan moet je het wel hardop zingen, waarna je natuurlijk wel errug vreemd bekeken wordt!

Elton John heeft ook leuke kerstige nummers.

gr Monique

Ik kan dat nummer natuurlijk toesturen ofzo, maar ik weet geen eens of dat wel mogelijk is! Als jij dat nu weet en het kan idd, dan mag het van mij hoor :D.

gr Monique

• Ger@rd

Nou ik heb hem gevonden hoor :D Hij is wel leuk jah. Moet inderdaad oppassen dat hij niet in je hoofd blijft zitten. Maar hij staat nu in mijn mp3 colectie.

gr.

Ger@rd

Haha zei het toch? Wist het wel…:D

gr Monique

• belle

mijn lijstje voor favorite kerstnummers…..

1.wham (natuurlijk) Last chrismas

2.Dana- It's gonna be a cold, cold chr…

3. Chris Rea - Im driving home for chrismas

ook heel leuk zijn:

Jose Feliciano- Feliz Navidad

love unlimited- it mabe winter outside….

Marriah Carey- All i want for Chrism..

Zoals jullie zien vind ik er heel veel nog leuk, en kan niet wachten tot het kerst is…..mijn ultieme gezellige tijd van het jaar….

ps die kersthit van Bert en Ernie ken ik ook niet en zou hem graag willen, dus als je hem door kan sturen……..hoor ik het graag

gr belle