trap dr nog in ook, haha

• Monique van Veronica en Lucas

Ik vind kerst dus leuk, was vast nog niet opgevallen hier :D. Intussen ben ik 28, moeder van 2 kinderen, al weer 6 jaar getrouwd en voel me dus “wijs en volwassen”. Ik laat me niet zomaar van de wijs brengen, nee nee, ik ben de nuchterheid, in eigen persoon. Dacht ik… Nu sta ik in mijn familie ook als KerstGek bekend, altijd al geweest ook. Waren we afgelopen weekend eventjes bij opa en oma (mijn ouders), zitten ze me daar toch zomaar te vertellen, dat ze het NIETS AAN vinden, argh. En ik maar zeggen, hoe leuk het is enzo en zij maar blijven zeggen, nee nee, is niets aan, van ons hoeft het niet. We zetten wel een boom neer, maar ach….waarom eigenlijk nog? Nou joh, vond het v-r-e-s-e-l-i-j-k! Altijd vonden ze het leuk en nu niet meer?! :-( Had ik ze net uitgenodigd, om bij ons kerst te vieren, zat al leuk alles te bedenken, wat we gingen doen. Kindertjes blij…. Op een gegeven moment, praatte mijn vader zich vast, waarop ik zei: “Ja, zeg het dan,….kerst is wel leuk!”. Zaten ze me de hele tijd, voor de gek te houden.. Schaammmmm zaten ze de hele tijd te knipogen met zijn allen. Goed, zo wijs en verstandig ben ik dus niet ;-) , wat een dreun is dat zeg, ben toch nog gewoon “kind” van ze hahaha :D.

Toch best kerstig onderwerpje?

gr Monique (Hoeis het Moonlampje? Ik heb je kattenhotel bekeken hoor, ziet er leuk uit zeg! Lijkt me erg leuk werk.)

• Moonlampje

ja gaat zijn gangetje hier, momenteel druk met werken:D en het kattenhotel is zeker leuk werk, is tenminste nog dankbaar (vooral katten die je zoooooo dankbaar zijn dat ze gelijk gaan zitten poepen vlak nadat jij het hokje hebt schoongemaakt hihihihihihihi)

en hoest met jou? moet je nu van plan veranderen voor kerst? gelukkig heb ik die ellende niet haha ik moet dit jaar werken met kerst;-)

liefs,

Moonlampje

Hoi hoi,

Ha leuk he, katten. Hahahaha, ach ja… ze hebben gelijk, poepen op een schoon stukkie is lekkerder, dan op een vies stukje :D.

Werken met Kerst, daar heb ik geen last van. Hoewel…ben natuurlijk tbm (thuisblijfmoeder, mocht je dat nog niet door hebben ;-) ), dus dan heb ik het gewoon net zo druk als anders. Drukker nog. Je staat er mee op en gaat er mee naar bed he. Zelfs op vakantie's!

Onze plannen staan helemaal niet meer vast, aangezien er iets niet zo leuks met mijn schoonmoeder aan de hand is (nee ligt niet op sterven ofzo) en eigenlijk wilde ik eens een jaartje zonder mijn schoonouders en een keer met mijn eigen ouders, maar nu…. kweenogniet. We zullen zien, hoe alles ontwikkeld.

Ik heb het ook wel redelijk druk momenteel. Plus dat ik nog eens met mijn zoon en zijn houding/lopen/arm bezig ben. Hij moet volgende maand naar een neuroloog. Dus ik zit telkens vreselijk op te letten (fijn voor hem..NOT), hoe hij alles doet. Natuurlijk 4x per dag naar school enz. Klinkt als niet druk, is het wel hoor. Maar niet erg druk.

Nou Monique, ik ga weer stoppen.

gr Monique :D

• Moonlampje

kinderen brengen inderdaad veel werk mee. daarom heb ik al heel vroeg het wijze besluit genomen om geen kinderen te willen:D

nu ja je zal vast wel iets bedenken voor kerst, tenslotte duurt het nog een maand of 2:D

liefs,

Moonlampje

Hoi hoi,

We zullen zien wat het wordt, schoonma is zojuist in het zh opgenomen, nou ja. Hoofd staat niet zo naar kerst nu.

Nou Moonlampje, ik ga je niet zeggen wat je mist hoor hahahahhaa. Ieder zijn keuze toch? De 1 wel, de ander niet, so be it. 2 is voor mij ook zeker meer dan genoeg, maarrrrrrr (dit klinkt vast gek, voor iemand, die geen kinderen wilt), ik heb wel ineens het gevoel, dat ik dáárom op de wereld ben! Voor mijn kinderen…. Ze zijn hemel en aarde voor me. Vind het eigenlijk alleen maar goed, dat iemand, die het toch niet wilt, zo verstandig is, om zo'n besluit te nemen. Zijn er te veel, die het dan tóch doen…met alle gevolgen van dien…

Nou meid, ik gaat eens ff verder hier.

gr Monique

• Moonlampje

daarom juist. er zijn genoeg mensen die echt graag kinderen willen en die ze niet kunnen krijgen en dan komen daar een stel van die verwaande carrieremensen met 4 kinderen maar ondertussen wel de hele dag werken en kinderen mogen op de creche (ik bedoel niet jou hoor;-)) vind je het gek dat er zoveel sleutelkinderen zijn en dat daardoor de criminalitieit uit de handen loopt?

wens je schoonmoeder maar beterschap van mij en jij en je man en kinders ook veel sterkte

liefs,

Moonlampje