Ik vind kerst dus leuk, was vast nog niet opgevallen hier . Intussen ben ik 28, moeder van 2 kinderen, al weer 6 jaar getrouwd en voel me dus “wijs en volwassen”. Ik laat me niet zomaar van de wijs brengen, nee nee, ik ben de nuchterheid, in eigen persoon. Dacht ik… Nu sta ik in mijn familie ook als KerstGek bekend, altijd al geweest ook. Waren we afgelopen weekend eventjes bij opa en oma (mijn ouders), zitten ze me daar toch zomaar te vertellen, dat ze het NIETS AAN vinden, argh. En ik maar zeggen, hoe leuk het is enzo en zij maar blijven zeggen, nee nee, is niets aan, van ons hoeft het niet. We zetten wel een boom neer, maar ach….waarom eigenlijk nog? Nou joh, vond het v-r-e-s-e-l-i-j-k! Altijd vonden ze het leuk en nu niet meer?! :-( Had ik ze net uitgenodigd, om bij ons kerst te vieren, zat al leuk alles te bedenken, wat we gingen doen. Kindertjes blij…. Op een gegeven moment, praatte mijn vader zich vast, waarop ik zei: “Ja, zeg het dan,….kerst is wel leuk!”. Zaten ze me de hele tijd, voor de gek te houden.. Schaammmmm zaten ze de hele tijd te knipogen met zijn allen. Goed, zo wijs en verstandig ben ik dus niet ;-) , wat een dreun is dat zeg, ben toch nog gewoon “kind” van ze hahaha .
Toch best kerstig onderwerpje?
gr Monique (Hoeis het Moonlampje? Ik heb je kattenhotel bekeken hoor, ziet er leuk uit zeg! Lijkt me erg leuk werk.)