Tip voor kerstbal "baby 1e kerst"

• Monique van Veronica en Lucas

Bijna alle mensen, die een baby hebben gekregen, kopen of krijgen wel zo'n “babies 1e kerst” kerst bal. Vaak is dat dus een kleur, die in je boom niet leuk staat. En het jaar er op, is de glorie van die bal er al een beetje af, want baby heeft intussen de 2e kerst al.

Daar heb ik iets heel leuks op gevonden. In mijn kast (wandmeubel) heb ik van mijn kindjes een klein fotootje, in een roze en blauwe babylijstje, van de tijd, dat mijn dochter een paar dagen was en mijn zoon een paar uur oud was. Dáár naast leg ik dan een grote pluk watten en daar op leg ik die kerstbal van hun neer. Dus naast hun baby fotootje. Dan ligt het op een “wolkje” en word je telkens weer ff terug geworpen naar de tijd, dat ze hun 1e kerst had, wat toch een hele byzonder kerst was natuurlijk!

Niet iedereen zal het een leuke tip vinden, maar ik zwijmel er nog altijd bij weg, misschien tot ik oud en versleten ben ;-).

gr Monique

• Rebecca,mama van Nancy&Dylano

hé! da's echt een leuk idee! nancy's bal staat nog wel leuk in de kerstboom,maar die van dylano dus niet echt. zei in mijn zwangerschap dus al dat ik hoopte dat het weer een meisje werd,anders vloekte de bal in mijn boom:D.

en aangezien ik een mooi vitrinegedeelte in mijn kast heb….

goeie tip hoor!'

liefs,rebecca

Graag gedaan Rebecca :D.

gr Monique

• M@rjolein

weet 1 van jullie misschien waar ik zo'n kerstbal via het internet kan bestellen, voor mijn oudste hebben we 1tje in Engeland gekocht in een disney-winkel, staat alleen jaartal op, maar voor de jonste, Isa 26-02-03, moet ik nog eentje vinden.

groetjes

M@rjolein

Ik ken ze niet met jaartallen Marjolein. Alleen waar op staat Baby's 1e kerst, met een leuk printje in pastelkleurtjes. Daar zijn veel verschillende van en kun je gewoon bij de tuincentra kopen. Voor mijn kinderen heb ik, toevallig, 2 dezelfde soorten, alleen is het ene roze en de andere blauw, plaatje is ook iets anders, maar verder hetzelfde. Vorig jaar was de “kerst baby” afdeling heel groot, dit jaar heb ik het nog niet zo gezien, maar afdeling was nog niet helemaal af bij Eurofleur.

Gr Monique

• M@rjolein

ga vanmiddag even naar intratuin, even neuzen, wie weet hebben ze daar iets leuks…ik vind jouw idee echt gaaf…ga ik ook doen..heb ik gelijk een excuus om 2 mooie fotolijstjes te halen.

doei

Graag gedaan hoor ;-). Leuk dat er meerdere mensen het zo gaan doen! Zelf vind ik het nog altijd lief staan, zo op een “wolkje”..

gr Monique